Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да бъдете добър пример за служителите си по отношение на мотивацията

от
8291 0 11 Май. 2017
Мотивация

Как да бъдете добър пример за служителите си по отношение на мотивацията
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Мотивацията на служителите трябва да е внимателна и постоянна дейност. Вие като мениджър играете важна роля. Докато обсъждате мачовете от почивните дни повече от служебните задължения, не трябва да Ви учудва факта, че служителите Ви имат като приоритет проблемите от личния живот.

Напротив, можете да ги изненадате с енергия, лоялност и способност за вземане на решения в трудни моменти. Представеният от Вас модел ще покаже дали в ръководения от Вас отдел се практикува мотивираща или демотивираща политика.
 
Резултатите
 
Бъдете подготвен да се справите с натоварването. Определете си реалистични цели. Ограничете броя на рутинните задължения, свикнете да делегирате. Обяснете на служителите, още при определяне на индивидуалните цели, какво се иска от тях и какви са отговорностите им. Запишете предложенията на шефовете и на служителите. Покажете, че желаете да разрешите проблемите и неприятните неща  и проверете дали новите предложения ще се приложат на практика.
 
Радостта от това да сте производителен
 
Искате служителите Ви да участват в работата? Бъдете добър пример! Начинът, по който изразявате ентусиазма си и удоволствието от работата зависи от личността Ви. Ако сте екстровертен тип и можете да изразите явно ентусиазма си, възклицавайки „Супер!“, няма нищо лошо в това. Дори спорен разговор, който водите със служителите си във връзка с някакъв новопоявил се проблем може да породи ентусиазъм. Всичко обаче зависи от Вас: представете проблема така, че да предизвика интерес.
 
Самокритика
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Пример на мотивираща самокритика ни дават шампионите по тенис. След загубен мач анализират ясно случилото се: допуснатите грешки, върховенството на противника, фактът, че в този ден не са били във форма. Измервайки силните и слабите си страни си създават необходимата мотивация за бъдещо напрегнато усилие. Ако Вие като мениджър следвате и приемате feedback при действията Ви, ще можете да научите и служителите си да го правят. Всички ще бъдете подготвени за самокритика.
 
Лично развитие
 
Самото знание е първата стъпка към усъвършенстване. Това е валидно както за Вас, така и за служителите. Изберете си модел на поведение и се опитайте да го следвате. Приемете критиката, подобрете поведението си и приемете помощта от наставник.

 
Подготовка по специалността
 
Според мнението на много мениджъри, знанието не отговаря и за половината от постигнатия успех. Но очакванията н служителите Ви са да владеете всички знания от сферата, в която работите. Поради това бъдете винаги в течение с новостите от сферата на дейността Ви. Четете възможно най-много специализирани списания и книги от повече сфери. Ще овладеете знания, които са от значение за креативността. Посещавайте образователни курсове. Един неподготвен шеф трудно може да накара служителите си да посещават курсове и семинари.
 
Обмяната на опит
 
Участвайте в обмяната на опит, извършваща се в екипа Ви. Ще бъдете приет като елитен наставник, мениджър, допринасящ за образоването на служителите.

   Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>

Tags: мотивация на персоналасамокритикаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за запазване на най-добрите служители

от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества. За...

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват

от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...

4 съвета за измерване ангажираността на служителите

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е. И двамата се...

3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.