Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4-те неща, които поддържат интереса на служителите към работата им

от
5766 0 02 Октомври. 2015
Мотивация

4-те неща, които поддържат интереса на служителите към работата им
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всяка фирма се стреми да поддържа високо ниво на ангажираност сред служителите си. И то не какви да е, а служители, които влагат значителни усилия в работата си, щастливи са и са много продуктивни. Защото такива служители остават на работа в конкретната фирма много по-дълго (което, разбира се, пести много средства). Но какво всъщност води до ангажираността на служителите и колко от тях са действително ангажирани с работата си?

Маркус Бъкингам Ко., фирма, занимаваща се с предоставяне на решения за реангажирането и повишаването на заинтересоваността на служителите към работата им, наскоро публикува проучване, приведено сред служителите в 13 държави, което изяснява какво всъщност води до силна ангажираност на персонала. Основните моменти са 4:
 
1) Цел - разбирането каква е мисията на фирмата и какво е личното участие и личният принос на всеки служител за постигането ѝ.
2) Превъзходство - усещането, че служителят може да се развива и да преуспее във фирмата, разчитайки на уменията, качествата си и унисона между собствените му и фирмените ценности.
3) Подкрепа - работата в екип, който Ви оказва подкрепа и оценява усилията и приноса на конкретния служител.
4) Бъдеще - работа, която осигурява развитие и бъдещо кариерно израстване на конкретния служител.
 
Във всяка от фирмите, участвали в проучването, най-важният елемент, отговарящ за силната мотивация за работа на служителите, е била възможността на служителите да впрегнат в работа собствените си силни страни.
 
Проучването също разкрива притеснителен за работодателите факт: броят на "напълно ангажираните" служители, при които и 4-те важни компонента на ангажираността са изпълнени, са учудващо ниско - между 13 и 19%. Това се дължи на недоброто лидерство и нерядко на незнанието на работодателите ти и нежеланието им да се фокусират върху мотивацията и ангажираността на служителите си.

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: мотивация на персоналаслужителиуправление на човешките ресурси

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за запазване на най-добрите служители

от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества. За...

3 неща, които служителите искат, но не Ви казват

от Biznesidei.bg
23 Януари 2018
Заплатата е важна, но съвсем не е единственото, от което зависи мотивацията на...

4 съвета за измерване ангажираността на служителите

от Biznesidei.bg
01 Ноември 2017
Представете си двама служители. Единият е ангажиран, другият не е. И двамата се...

3 стъпки за мотивиране на служители, чието възнаграждение е базирано на представянето

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2017
Първото и най-важно нещо, което трябва да се каже тук, е че ако искате мотивирани...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.