Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 принципа на ангажиращото работно място

от
5119 0 27 Октомври. 2017
Мотивация

4 принципа на ангажиращото работно място
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всяка фирма се нуждае от мотивирани, ангажирани и активни служители, за да реализира успех.

С оглед да ги има обаче, трябва да им осигури подходящите условия, работни включително. Как да го направите обаче? Следвайте тези 4 принципа:
 
1. Баланс между работа и личен живот.
 
Важно е служителите Ви да усещат, че не трябва да пренебрегват личния си живот, за да обгрижват работата си. Непрекъсната извънредна работа или привикване за извънредни задачи ще доведат до демотивация, а в някои случаи и до семейни проблеми. 
 
2. Кариерно развитие.
 
Служителите Ви трябва да усещат, че имат всички възможности да израстнат в кариерата си, работейки за Вас. Затова е важно винаги да търсите кадри за високи позиции първо сред наличните Ви. Ако служителите знаят, че с показването на добри резултати ще получат по-добра длъжност, ще се чувстват стимулирани за работа.
 
3. Оценяване на приноса.
 

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


Много предприемачи мислят, че служителите им са длъжни да дават най-доброто от себе си само защото им се плаща. Достатъчно е те да изпълняват поставените им задачи до завършек. Ако искате хората Ви да бъдат съвестни, да влагат допълнителни усилия, да взимат проблемите присърце, трябва да сте способни да го оценявате. Защото ако те видат, че не оценявате усилията им и се държите с тях по същия начин, както когато не са така мотивирани, ще спрат да влагат максимума от себе си. Не подценявайте силата на потупването по рамото, бонусите и похвалите.
 
4. Автономия.
 
Микроменажирането може да е необходимо при някои служители, но ако имате доверие на хората си, позволете им да се трудят автономно. Видите ли, че методите им дават резултат, да държите на собствените си е недалновидно. Оставете хората си да се трудят самостоятелно и им съдействайте при затруднения. Оказаното им доверие също ще ги мотивира.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: мотивацияработно мястоуправление на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Тест: Добър пример ли сте за служителите си по отношение на мотивацията?

от Biznesidei.bg
21 Юли 2017
Няма как един ръководител да вдъхнови служителите си да бъдат мотивирани, ако...

Добри практики: Как „Apex” повишава мотивацията на служителите си?

от Biznesidei.bg
23 Май 2017
Групата „Apex” (от Колумбия, Мериленд) е компания от сферата на ИТ, основана през 1986...

Как да бъдете добър пример за служителите си по отношение на мотивацията

от Biznesidei.bg
11 Май 2017
Мотивацията на служителите трябва да е внимателна и постоянна дейност. Вие като...

Без мотивация забравете за растежа на бизнеса си

от Biznesidei.bg
11 Януари 2017
Можете да стартирате всяко ново начинание, всяка нова година, нов месец, нов ден с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.