Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 неща, които умните предприемачи могат да направят, за да ангажират служителите си

от
3978 0 02 Ноември. 2016
Мотивация

4 неща, които умните предприемачи могат да направят, за да ангажират служителите си
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ангажираните служители взимат присърце не само задачите си, но и проблемите на фирмата. Затова и са готови да вложат усилия в решаването им.

Именно поради тази причина колкото по-ангажирани са Вашите служители, толкова по-добре ще се представят на работа. Разбира се, за да ги култивирате, трябва първо да започнете да ги цените като хора и едва след това като работна сила. Именно защото човешкият фактор е особено важен - един служител със значително добри умения в работата, който обаче е недисциплиниран и пречи на колегите си, не е същото като един отново добър в работата си служител, който съблюдава реда и съдейства на колегите си. 
 
С оглед да култивирате ангажираността на кадрите си, направете следните 4 неща:
 
1. Дефинирайте и награждавайте поведението, което искате да виждате.
 
Когато хвалите и награждавате доброто поведение, стимулирате хората да продължават да го проявяват. Това е много по-добър и трайно мотивиращ подход, отколкото само да сочите грешките. Не приемайте, че високата производителност и вложените усилия са нещо, което служителите трябва да показват по презумпция. За да си вземат заплатата, е достатъчно да изпълняват необходимия минимум. Всичко в плюс на това зависи от Вашето умение да ги мотивирате.
 
2. Награждавайте всички.
 
Всеки член на персонала Ви има различен принос за компанията. Затова и награждаването ще е различно. Но да демонстрирате, че оценявате всички усилия, действа стимулиращо на всички служители, дори на тези, които не се представят на най-върхово ниво. А целта е именно такава - да поддържате високите усилия у най-резултатните и да вдъхновите по-малко резултатните да подобрят работата си.


Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


 
3. Включете служителите си в процеса по взимане на решения.
 
Това не означава те да имат последната дума. Означава обаче да им позволите да участват в процеса, който оказва влияние върху служебния им живот. По този начин ще имате възможност да чуете мненията, впечатленията, притесненията на хората "от кухнята". Което ще Ви покаже състоянието на компанията и влиянието на решенията Ви в по-широка перспектива. Пък и идеите, които ще Ви споделят, може да се окажат особено ценни, затова си струва да ги изслушате.
 
4. Промотирайте неофициалното общуване, за да засилите социалните връзки.
 
Когато хората усещат, че са изградили социални връзки, освен че са по-склонни да останат в компанията, те стават по-продуктивни, по-склонни да си сътрудничат и по-отворени към новите идеи. С неофициалното общуване се окуражават и дискусиите, разговорите, екипните разработки. Работната атмосфера се подобрява. А добрата работна атмосфера действа мотивиращо на всички.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: мотивация на персоналауправление на персоналапродуктивност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина да повишите продуктивността на фирмата си

от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...

5 лесни начина да повишите продуктивността, като подобрите работното място

от Biznesidei.bg
12 Юли 2016
Както е известно, работната обстановка оказва значително въздействие върху...

4 съвета за запазване на най-добрите служители

от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества. За...

3 начина да повишите продуктивността на фирмата си

от Biznesidei.bg
08 Октомври 2019
Бизнесът Ви може да постигне високи резултати, дори и когато не сте в състояние да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.