Персонализацията в маркетинга и успеха на Coca Cola
    	
		
    	
        
        4810
        0
        10 Март. 2014
                    
            Маркетинг        
		
		
        
		 
        
       
        
        
        
    
       
    
	
        
       28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        4 от 10 човека споделят, че следят кампании, които са направени относно нещата от които са интресуват. 45% от жените четат съобщенията, които са им изпратени на тхно име, пазят ги и им отговарят.
	60% от хората споделят, че харесват реклами, които съдържат лични съобщения и това им създава положителна нагласа към марката.
	Тези статистики показват колко са важни персонализираните подходи при създаването на успешни кампании. Причината за това са големия брой реклами, които ежедневно се изпращат към клиентите. 
	Защо е необходимо персонализирането? 
	Най-общо казано персонализирането е необходимо за да могат клиентите да се чувстват по-специални. Това може да се постигне с кампании в социалната медия, в сайтовете или понякога в самтие офлайн магазини.
	Какво направи Coca cola?
	Благодарение на стратегията си с изписване на имената на хората върху бутилките всъщност не е точно персонализиран тип маркетинг, защото това не е действие с персонализирана насоченост към определения клиент. Да намериш 250 от най-често използванит имена и да създадеш кампания за тях не е нищо по-различно от създаването на ключодържатели с имена в курортните селища.
	А сбърка ли Coca cola?
	Макар, че не можем да наречем тази реклама персонализирана, резултатите й бяха положителни. Клиентите се почувстваха специални. 
	Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
					01 Април 2022
					
					
				
			 Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
				Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг
от Biznesidei.bg
					17 Февруари 2022
					
					
				
			 Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...
				3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
					25 Януари 2022
					
					
				
			 Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. 
	В...
				Технологиите променят маркетинга завинаги
от Biznesidei.bg
					02 Декември 2021
					
					
				
			 Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 



Сподели своя коментар0 Коментари