За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие
4698
0
18 Ноември. 2016
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите продукти и услуги онлайн. За да спечелите максимално от него обаче, трябва да се стремите съобрщенията Ви не просто да достигат голям брой хора, а да бъдат отваряни от максимално много от тях.
Тук се откриват 3 ключови фактора, съдействащи за постигането на тази цел:
Подходящ момент.
Трябва да се уверите, че имейлите Ви се появяват в пощенската кутия на потребителите Ви в подходящото време, за да бъдат прочетени. Лошото тук е, че няма магическа формула, с която да определите най-подходящия час.
Проучване на PipelineDeals е открило, че подходящият момент за пращане на имейли варира според целевата аудитория на кампанията. Например софтуерните компании регистрират повече отваряния следобед, докато фирмите, работещи в сферата на маркетинга и рекламата, имат по-добри резултати сутрин.
Поради това вариране, се налага да проведете няколко различни теста, за да откриете кой момент от деня е най-резултатен за Вашите конкретни кампании.
Подходящ шаблон.
Готовите шаблони за съобщения са особено удобни, но не винаги дават най-добрите резултати. PipelineDeals установява в своето проучване, че при изпращане на имейли с конкретни темплейти, тези имейли се представят с 30 на сто по-зле от имейлите, които нямат строга структура.
Важното за бизнеса тук е да поддържа външния вид на своите рекламни съобщения свеж и актуален. Промяната прави впечатление на потребителите, поради което свободният дизайн, който подлежи на чести промени, се представя по-добре.
Заглавия.
Когато става дума за заглавия на електронни писма, колкото по-кратки са, толкова по-добре. Най-добре се представят заглавия с под 40 символа. Проучването на PipelineDeals сочи, че заглавия между 40 и 70 символа карат голяма част от потребителите да подминават съобщенията.
За да се подобри нивото на отваряне на имейлите, могат да се приложат следните стратегии:
Измерване. Идеята тук е да се проследяват показателите на всяка една отделна кампания и на база на техния анализ да се преценява кой подход дава най-добри резултати.
Използване на видеа. Увеличава резултатността на кампанията с до 40 на сто. Една от основните причини е, че повечето потребители предпочитат да гледат видеа, вместо да четат.
Подходящ вид за мобилни устройства. Все повече и повече хора четат имейли през мобилни устройства. Увеличава се и броят на направените през тези устройства поръчки. Ето защо всяка имейлинг кампания трябва да има подходящ вид за смартфони и таблети.
Добавяне на бутони за споделяне в социалните мрежи. Имейлите, включващи подобни бутони, регистрират 158% повече кликове от имейлите, които не разполагат с подобни бутони.
Унисон с бизнес целите. Винаги, когато подготвяте имейлинг кампанията, трябва да сте сигурни, че тя е съобразена с бизнес целите Ви.
източник: businessnewsdaily.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари