Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие

от
4698 0 18 Ноември. 2016
Директен маркетинг

За успех на имейл маркетинга фокусирайте се върху подходящите момент, дизайн и заглавие
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Имейл маркетингът е силно рекламно оръжие, особено за фирмите, предлагащи своите продукти и услуги онлайн. За да спечелите максимално от него обаче, трябва да се стремите съобрщенията Ви не просто да достигат голям брой хора, а да бъдат отваряни от максимално много от тях.

Тук се откриват 3 ключови фактора, съдействащи за постигането на тази цел:
 
Подходящ момент.
 
Трябва да се уверите, че имейлите Ви се появяват в пощенската кутия на потребителите Ви в подходящото време, за да бъдат прочетени. Лошото тук е, че няма магическа формула, с която да определите най-подходящия час.
 
Проучване на PipelineDeals е открило, че подходящият момент за пращане на имейли варира според целевата аудитория на кампанията. Например софтуерните компании регистрират повече отваряния следобед, докато фирмите, работещи в сферата на маркетинга и рекламата, имат по-добри резултати сутрин.
 
Поради това вариране, се налага да проведете няколко различни теста, за да откриете кой момент от деня е най-резултатен за Вашите конкретни кампании.
 
Подходящ шаблон.
 
Готовите шаблони за съобщения са особено удобни, но не винаги дават най-добрите резултати. PipelineDeals установява в своето проучване, че при изпращане на имейли с конкретни темплейти, тези имейли се представят с 30 на сто по-зле от имейлите, които нямат строга структура.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


 
Важното за бизнеса тук е да поддържа външния вид на своите рекламни съобщения свеж и актуален. Промяната прави впечатление на потребителите, поради което свободният дизайн, който подлежи на чести промени, се представя по-добре.

 
Заглавия.
 
Когато става дума за заглавия на електронни писма, колкото по-кратки са, толкова по-добре. Най-добре се представят заглавия с под 40 символа. Проучването на PipelineDeals сочи, че заглавия между 40 и 70 символа карат голяма част от потребителите да подминават съобщенията.
 
За да се подобри нивото на отваряне на имейлите, могат да се приложат следните стратегии:
 
Измерване.  Идеята тук е да се проследяват показателите на всяка една отделна кампания и на база на техния анализ да се преценява кой подход дава най-добри резултати.
 
Използване на видеа. Увеличава резултатността на кампанията с до 40 на сто. Една от основните причини е, че повечето потребители предпочитат да гледат видеа, вместо да четат.
 
Подходящ вид за мобилни устройства. Все повече и повече хора четат имейли през мобилни устройства. Увеличава се и броят на направените през тези устройства поръчки. Ето защо всяка имейлинг кампания трябва да има подходящ вид за смартфони и таблети.
 
Добавяне на бутони за споделяне в социалните мрежи. Имейлите, включващи подобни бутони, регистрират 158% повече кликове от имейлите, които не разполагат с подобни бутони.
 
Унисон с бизнес целите. Винаги, когато подготвяте имейлинг кампанията, трябва да сте сигурни, че тя е съобразена с бизнес целите Ви.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламадиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.