Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Простотата е ключ към ефективната онлайн реклама

от
6946 0 26 Април. 2016
Директен маркетинг

Простотата е ключ към ефективната онлайн реклама
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако искате да спечелите максимално от Интернет рекламите си, трябва да се фокусирате върху простотата, а не върху интелигентните и интересни техники, показва ново проучване.

В днешно време, когато онлайн средата ни залива с реклами, маркетолозите имат само няколко милисекунди, за да привлекат вниманието на потребителите. Поради тази причина възможно най-опростените и бързи за разбиране реклами дават по-добри резултати в сравнение с по-сложните реклами.
 
Сложността не се отплаща в онлайн пространството: проучване за проследяване движението на очите на потребителите показва, че хората активно се опитват да избягват рекламите.
 
Когато дадена реклама се тества за привличане на вниманието на хората в продължение на 10-20 секунди, тя може да се представи много добре. Тя обаче ще се представи зле, когато трябва да привлече вниманието по-бързо.
 
За да проследят това, изследователи тествали реакциите на потребителите при показване на реклами за 100 милисекунди, което е по-кратко от един пълен поглед.

Авторите разделили рекламите на 3 типа:
1) Такива, които показват продукта по директен и ясен начин;
2) Реклами с по-сложно съдържание, което изискват "дешифриране" от страна на потребителите;
3) Реклами, които само изглеждат ясни и лесни за разбиране, а всъщност използват лесно за разбиране изображение на едно нещо за рекламиране на друго.
 

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


Тестът бил проведен сред 1360 души, като пред тях се излъчват 50 реклами. Изследователите наблюдавали какви реакции имат тестваните хора при експозиране на рекламите за 100 милисекунди, 500 милисекунди, 2 секунди, 5 секунди и 30 секунди. В края на теста на участниците била дадена възможност да гледат рекламите колкото продължително желаят.
Изследователите установили, че ясните и директни реклами, като бутилка сода, с която се рекламирала самата сода, били разбрани в рамките на 100-те милисекунди, а реакциите се оказали положителни. Положителната реакция се запазила и при експозиция за 5, 10 и 30 секунди.
Сложните реклами не регистрирали толкова положителни реакции от потребителите, но с увеличаване на времето на излъчване на рекламата, резултатите им се подобрявали. Пример за такава реклама в теста била на нинджа, режещ въже, на което е придържан хладилник, който с падането си трябва да смачка няколко ябълки и така да изстиска сокът им. С това се рекламирала ябълкова напитка.
Рекламите със заблуждаваща директност, като прострелването в главата на руса жена за рекламиране на житна бира, оказало се, се възприемали добре, защото изглеждат логични. Но колкото повече време бивали излъчвани пред потребителите, толкова повече отслабвало положителното мнение за тях. Причината е, че колкото по-дълго се гледат тези реклами, толкова по-ясно става за потребителите как точно трябва да ги интерпретират.
Проучването още показало, че познатостта на марките не повлиява на реакциите на потребителите.
 
Разбира се, проучването не казва, че маркетолозите трябва да се откажат от креативността си. Важното е обаче именно следния факт - имаме изключително малко време да привлечем вниманието на клиентите. И затова трябва да бъдем дотолкова креативни, че да извлечем реакция - положителна при това - за това ограничено време.
 
източник: businessnewsdaily.com
 


Tags: онлайн рекламарекламиранеонлайн маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид

от Biznesidei.bg
20 Януари 2021
В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от Biznesidei.bg
20 Януари 2017
Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да...

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.