Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли

от
4231 0 22 Май. 2017
Директен маркетинг

Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да даде добри резултати, имейл маркетингът изисква доста усилия.

За жалост не всичко зависи от Вас - защото не можете да сте 100% сигурни, че потребителите ще отворят и прочетат съобщението. Все пак от Вас се иска да вложите максимум усилия да си осигурите и отварянето, и прочитането на имейлите
 
За да получите оптимални резултати, следва да изпращате съобщенията в подходящите дни и часове. Разбира се, единни такива за всички браншове и клиенти няма. Нещата опират до тестове и анализиране на резултатите.

Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
 
Ако изпращате писмата си на предприемачи и работохолици
 
Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.
Събота
10:00 ч.


Ако изпращате писмата си за бизнес контакти (B2B)

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук




Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент
Събота
10:00 ч.
Вторник
10:00 ч.
Вторник
08:00 ч.


Ако изпращате имейлите на крайни клиенти (B2C)

Цел Отваряния Кликове Отговори
Подходящ момент Събота
12:00 ч.
Събота
12:00 ч.
Събота
06:00 ч.

Посочените по-горе дни и часове са синтезирани от множество проучвания на най-подходящите моменти за пращане на имейли от рекламни кампании. Имайки ги предвид, ще можете да тествате дали работят за Вас. Единственият начин да сте сигурни, че са оптимални обаче, е да проведете редица допълнителни тестове. Ако и тези часове и дни да не дават най-добрите резултати, тестването ще Ви покаже в какви часови пояси и дни да се целите.

източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите

от Biznesidei.bg
15 Октомври 2021
Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.