Най-подходящите дни и часове за изпращане на рекламни имейли
    	
		
    	
        
        4583
        0
        22 Май. 2017
                    
            Директен маркетинг        
		
		
        
		  
        
       
        
        
        
    
       
    
	 
        
       28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
        56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
        от 1 глас
Оценка на потребителя
        За да даде добри резултати, имейл маркетингът изисква доста усилия.
	За жалост не всичко зависи от Вас - защото не можете да сте 100% сигурни, че потребителите ще отворят и прочетат съобщението. Все пак от Вас се иска да вложите максимум усилия да си осигурите и отварянето, и прочитането на имейлите
	За да получите оптимални резултати, следва да изпращате съобщенията в подходящите дни и часове. Разбира се, единни такива за всички браншове и клиенти няма. Нещата опират до тестове и анализиране на резултатите.
	
Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
Все пак, за да се ориентирате и да започнете тестовете си от относително печеливша позиция, вижте до какви заключения за най-подходящ момент на пращане на рекламни имейли са стигнали редица изследвания:
	Ако изпращате писмата си на предприемачи и работохолици
	 
| Цел | Отваряния | Кликове | Отговори | 
| Подходящ момент | Събота 10:00 ч. | Събота 10:00 ч. | 
						Събота 
						10:00 ч. | 
Ако изпращате писмата си за бизнес контакти (B2B)
| Цел | Отваряния | Кликове | Отговори | 
| Подходящ момент | 
					Събота 
					10:00 ч. | Вторник 10:00 ч. | Вторник 08:00 ч. | 
Ако изпращате имейлите на крайни клиенти (B2C)
| Цел | Отваряния | Кликове | Отговори | 
| Подходящ момент | Събота 12:00 ч. | Събота 12:00 ч. | Събота 06:00 ч. | 
	Посочените по-горе дни и часове са синтезирани от множество проучвания на най-подходящите моменти за пращане на имейли от рекламни кампании. Имайки ги предвид, ще можете да тествате дали работят за Вас. Единственият начин да сте сигурни, че са оптимални обаче, е да проведете редица допълнителни тестове. Ако и тези часове и дни да не дават най-добрите резултати, тестването ще Ви покаже в какви часови пояси и дни да се целите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
	   
	
	Oценка: 
	
	
    
Оценка 
				5
				of 5
			 - 1  глас.
Статии
Изпращате рекламни имейли? Напишете страхотно заглавие, за да ги отворят клиентите
от Biznesidei.bg
					15 Октомври 2021
					
					
				
			 Имейл маркетингът е чудесен инструмент, защото Ви осигурява директна комуникация...
				6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
					07 Август 2020
					
					
				
			 Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
				5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
					14 Май 2019
					
					
				
			 Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
				3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар
от Biznesidei.bg
					05 Февруари 2019
					
					
				
			 За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...
				Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


 
 



Сподели своя коментар0 Коментари