Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Кога добрите продажбени промоции стават лоши

от
4000 0 01 Август. 2016
Директен маркетинг

Кога добрите продажбени промоции стават лоши
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Промоциите в сферата на продажбите са се доказали като добър метод за привличане на нови клиенти. Чрез тях представяте фирмата и продуктите си на хора, които, в идеалния случай, ще станат Ваши лоялни клиенти. Тук, разбира се, се крие и опасност - ако промоцията Ви пропадне, не просто вложените време и средства ще бъдат изгубени, но и репутацията и марката Ви може да пострадат.

Имате 1 шанс да направите първо впечатление.
 
Основната цел на промоциите е да генерира добра репутация и усещане за по-голяма получена от продуктите ценност. Нищо не печели клиентите толкова, колкото това да им отпуснете "тест драйв", с който да опитат сами Вашите продукти. За жалост, ако предложите всичко друго, но не и страхотно преживяване на привлечените по този начин клиенти, рискувате завинаги да ги отблъснете.
 
Обикновено хората не съдят компаниите според това дали нещо се обърква или не - защото принципто нещо все ще се обърка. Вместо това хората съдят компаниите по отношение на способността им да се справят с възникналите проблеми. И въпреки че рядко можете да контролирате всички аспекти с потенциал за проблеми, трябва да направите всичко възможно да подобрите ситуацията.
 
Времето за коригиране на проблемите е преди стартирането на промоционалната кампания. За целта трябва да анализирате риска и ефектите от него.
 
Какво може да се обърка?
 
Седнете с екипа си и запишете всички проблеми, които може да възникнат: забавяне на доставки, повреди на машини, брак и т.н. Това ще Ви даде добра представа къде се крият опасностите.
 

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


Правим ли всичко възможно да избегнем проблемите?
 
Да имате предвид, че нещо може да се обърка, и да не направите нищо, за да го предотвратите, е безотговорно. За всеки потенциален проблем трябва да изготвите план за предотвратяване. Надали ще се наложи да предприемете всяко планирано действие, но поне ще се подготвите.
 
Какво ще правите, ако все пак проблемът стане факт?
 
Понякога всички усилия по превенция отиват на вятъра. Затова трябва да имате план и какво ще правите, ако все пак нежеланата ситуация стане факт.
 
Колко голяма е вероятността действително да се провалите?
 
Помните ли списъка с неща, които могат да се объркат? Сега трябва да се запитате колко вероятно е всяко от тях действително да се обърка. Ако вероятността е висока, веднага започнете да прилагате мерките за превенция.
 
Колко зле ще Ви се отрази провалът?
 
Ако нещо може да се обърка, то вероятно ще го направи. Вариантите след това са 2: то да провали цялата Ви промоционална кампания и да се отрази негативно на репутацията Ви за много дълъг период от време или да не се отрази толкова негативно и проблемът да е краткосрочен. В зависимост от това именно трябва да прецените други 2 неща:
- дали въобще да се заемате с промоционалната кампания
и
- колко усилени мерки за превенция и рещаване на проблемите да вложите в плана си.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: промоцияпродажбимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.