Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да успеете в телемаркетинга

от
8030 0 11 Април. 2014
Директен маркетинг

Как да успеете в телемаркетинга
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Телемаркетингът може да бъде много труден, особено защото повечето хора не обичат обажданията с предложения за покупка. Именно по тази причина е много важно да се научи какви стъпки трябва да се предприемат, за да бъдат телемаркетинговите усилия увенчани с успех. След като добиете представа какво работи и какво не, ще знаете как да процедирате така, че да имате добри резултати.

Стъпките, които да предприемете, са следните:

1. Наспете се добре, за да сте енергични на сутринта. Трябва да сте максимално концентрирани, за да постигнете успех в телемаркетинга. Можете да си насрочвате и кратки разходки в обедната почивка, за да се разтоварите.

2. Пригответе всичко, което Ви трябва на бюрото, преди да започнете с обажданията. Трябва да имате голяма бутилка с вода и всичко останало, което Ви е нужно, на една ръка разстояние. 

3. Не затваряйте телефона. Вместо това натискайте копчето с ръка. Така няма да се изкушавате да отложите следващия разговор. Всичко в телемаркетинга се постига чрез големия брой обаждания.

4. Бъдете позитивни и вярвайте, че денят Ви ще бъде успешен. Телемаркетингът може да бъде отвратителен, ако го приемате лично. Факт е, че никой не обича подобни обаждания, но трябва да бъдете енергични, ентусиазирани и оптимистични, за да предразположите клиентите да Ви изслушат. 

5. Помнете, че времето е ценно. Ако не хванете вниманието на човека от другата страна на линията в първите няколко секунди, не се опитвайте да му губите времето. Трябва да свикнете да разбирате кога конкретния човек иска да Ви изслуша и кога не е заинтересован.

6. Изгответе си сценарий, който да преразглеждате, когато се наложи. Няма нужда да го четете, но той ще Ви напомня какво трябва да кажете и какво да не изпускате. А и ако има цени или други цифри, винаги е по-добре да ги имате записани.

7. Тренирайте обаждането, за да говорите възможно най-кратко, сно и конкретно с клиентите. Не искате да грешите докато им се обаждате. Не искате и да пропуснете нищо важно.

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук



8. Изоставете техниките, които не са сработили, и използвайте тези, които са дали добър резултат. Тествайте всичко, но ако нямате успех с него, спрете да го практикувате. Просто търсете нови техники и тествайте и тях. После ползвайте това, което работи.

9. Поучете се от предишните си обаждания. Отбелязвайте си най-добре проведените разговори и опитайте да разберете какво ги прави добри. Направете същото и с най-лошите. Важното е да сте наясно какво работи и какво не, а подобно вглеждане в статистиката ще Ви каже точно това.

10. Задавайте въпроси без да разпитвате клиентите си. Запомнете и, че никой нма излишно време, затова давайте директно на въпроса.

Tags: бизнесмаркетингдиректен маркетингтелемаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.