Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да успеете в телемаркетинга

от
8347 0 11 Април. 2014
Директен маркетинг

Как да успеете в телемаркетинга
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Телемаркетингът може да бъде много труден, особено защото повечето хора не обичат обажданията с предложения за покупка. Именно по тази причина е много важно да се научи какви стъпки трябва да се предприемат, за да бъдат телемаркетинговите усилия увенчани с успех. След като добиете представа какво работи и какво не, ще знаете как да процедирате така, че да имате добри резултати.

Стъпките, които да предприемете, са следните:

1. Наспете се добре, за да сте енергични на сутринта. Трябва да сте максимално концентрирани, за да постигнете успех в телемаркетинга. Можете да си насрочвате и кратки разходки в обедната почивка, за да се разтоварите.

2. Пригответе всичко, което Ви трябва на бюрото, преди да започнете с обажданията. Трябва да имате голяма бутилка с вода и всичко останало, което Ви е нужно, на една ръка разстояние. 

3. Не затваряйте телефона. Вместо това натискайте копчето с ръка. Така няма да се изкушавате да отложите следващия разговор. Всичко в телемаркетинга се постига чрез големия брой обаждания.

4. Бъдете позитивни и вярвайте, че денят Ви ще бъде успешен. Телемаркетингът може да бъде отвратителен, ако го приемате лично. Факт е, че никой не обича подобни обаждания, но трябва да бъдете енергични, ентусиазирани и оптимистични, за да предразположите клиентите да Ви изслушат. 

5. Помнете, че времето е ценно. Ако не хванете вниманието на човека от другата страна на линията в първите няколко секунди, не се опитвайте да му губите времето. Трябва да свикнете да разбирате кога конкретния човек иска да Ви изслуша и кога не е заинтересован.

6. Изгответе си сценарий, който да преразглеждате, когато се наложи. Няма нужда да го четете, но той ще Ви напомня какво трябва да кажете и какво да не изпускате. А и ако има цени или други цифри, винаги е по-добре да ги имате записани.

7. Тренирайте обаждането, за да говорите възможно най-кратко, сно и конкретно с клиентите. Не искате да грешите докато им се обаждате. Не искате и да пропуснете нищо важно.

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук



8. Изоставете техниките, които не са сработили, и използвайте тези, които са дали добър резултат. Тествайте всичко, но ако нямате успех с него, спрете да го практикувате. Просто търсете нови техники и тествайте и тях. После ползвайте това, което работи.

9. Поучете се от предишните си обаждания. Отбелязвайте си най-добре проведените разговори и опитайте да разберете какво ги прави добри. Направете същото и с най-лошите. Важното е да сте наясно какво работи и какво не, а подобно вглеждане в статистиката ще Ви каже точно това.

10. Задавайте въпроси без да разпитвате клиентите си. Запомнете и, че никой нма излишно време, затова давайте директно на въпроса.

Tags: бизнесмаркетингдиректен маркетингтелемаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.