Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да пишете заглавия на имейли така, че те да бъдат отваряни

от
6527 0 18 Август. 2017
Директен маркетинг

Как да пишете заглавия на имейли така, че те да бъдат отваряни
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо дали се свързвате с потенциални партньори или клиенти посредством имейл маркетинг, за да бъдат прочетени, имейлите Ви трябва да имат добре подбрани заглавия.

Какво да направите за да подобрите своите? Вижте по-долу:
 
1. Бъдете кратки.
 
За да имат по-голям шанс да бъдат отворени, имейлите Ви трябва да имат заглавия с до 21 символа. Разбира се, има случаи, в които по-дълги заглавия също биха проработили. Най-доброто, което можете да направите, е да тествате.
 
2. Адаптирайте спрямо читателя.
 
Ако заглавието на имейла Ви съдържа името на получателя, вероятността да бъде отворен, е много по-голяма. Това персонализиране гарантирано печели внимание. Поставете се на мястото на получателя и помислете - ако получите писмо с Вашето име, ще го отворите ли?
 
3. Включете детайли.
 

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


Ако искате съобщението Ви да бъде четено, включете важни ключови думи в заглавието му. Задайте си въпроса какво интересува получателя най-много и съобразете ключовите думи от заглавието с него.
 
4. Не мислете, че една дължина е подходяща за всички.
 
Правилото на 21-те символа не важи за всяка индустрия. То се явява осреднена величина. За да се уверите, че сте на прав път, проучете какво се случва във Вашата сфера на дейност. Следете как реагират клиентите на различни дължини на заглавията. Можете дори да проверявате чрез сплит тестове с една и съща тематика.
 
5. Не издавайте всичко.
 
Заглавието трябва хем да показва ключовото, за което ще става дума в имейла, но и да скрива най-интересното. Ако кажете всичко важно директно, никой няма да си губи времето да чете самото писмо. Загатнете какво имате да кажете и оставете получателят да добие пълната информация с прочитане на самото съобщение.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: директен маркетингимейл маркетингизпращане на имейли

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.