7 мита за маркетинга в социалните мрежи
1063
0
25 Август. 2020
Директен маркетинг
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация.
Имайки предвид колко много съвети могат да се намерят в днешно време, важно е да се отделят верните от подвеждащите сред тях.
Ето няколко мита за маркетинга в социалните мрежи, на които не бива да позволявате да Ви заблужават:
1. Негативната обратна връзка може спокойно да се игнорира.
Вие действително можете да я игнорирате, но не и да мислите, че това няма да Ви се отрази. От една страна не само Вие можете да прочетете негативните мнения. От друга страна трябва да уважавате всяка градивна критика и да покажете на потребителите, че я уважавате. Освен това именно в критиките се крият следващите Ви бизнес възможности, затова е много лоша идея да им отговорите с пренебрежение.
2. Имейлите вече не са ефективен маркетингов инструмент.
Социалните мрежи не заместват другите Ви усилия в директния маркетинг, а им съдействат. Социалните мрежи са инструмент, с който можете да достигате до нови клиенти, докато имейл маркетингът е инструмен, с който продавате на вече съществуващите. Така че няма как едното да измести другото.
3. Всяко съдържание Ви представя като експерт в областта, в която оперира бизнесът Ви.
Само експертното съдрържание има тези способности. Ако искате да демонстрирате компетенции, трябва това, което публикувате, да не е известно или да е малко известно на потребителите Ви, да ги учи на нещо.
4. Кампаниите в социалните мрежи и маркетингът на съдържание са две отделни неща.
Всъщност съдържанието се популяризира най-вече в социалните мрежи, така че няма как двете да са отделни едно от друго.
5. Темите на съдържанието Ви трябва да са ограничени така, че да пазят тайните Ви.
Дали наистина има тайни, които конкурентите Ви да не знаят? Особено ако сте малка фирма, навлязла на пазар, в който фигурират и големи играчи? Да не говорим, че клиентите се доверяват най-вече на онези компании, които не се стремят само да си опазят тайните, а са възможно най-открити.
6. Социалните мрежи са основно за печелене на нови клиенти.
Да, при всички случаи те имат подобна роля. Но тя не е единствена. Нито пък останалите им роли са по-маловажни. Социалните мрежи работят за популяризирането Ви, за информиране на клиентите, за разпространение на съдържанието Ви, за комуникация с потребителите и т.н. и т.н. Нито една от тези роли не може да се пренебрегне.
7. Резултатите в социалните мрежи са неизмерими.
Всъщност, ако отворите статистиката на произволна социална мрежа, ще видите данни за това колко хора са видели, харесали нещо, кликнали на някакъв линк и пр. Всичко това Ви помага да следите от какво се интересуват хората и какво ги кара да реагират по начина, по който искате да реагират.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари