Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от
897 0 25 Август. 2020
Директен маркетинг

7 мита за маркетинга в социалните мрежи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация.

Имайки предвид колко много съвети могат да се намерят в днешно време, важно е да се отделят верните от подвеждащите сред тях.
 
Ето няколко мита за маркетинга в социалните мрежи, на които не бива да позволявате да Ви заблужават:
 
1. Негативната обратна връзка може спокойно да се игнорира.
 
Вие действително можете да я игнорирате, но не и да мислите, че това няма да Ви се отрази. От една страна не само Вие можете да прочетете негативните мнения. От друга страна трябва да уважавате всяка градивна критика и да покажете на потребителите, че я уважавате. Освен това именно в критиките се крият следващите Ви бизнес възможности, затова е много лоша идея да им отговорите с пренебрежение.
 
2. Имейлите вече не са ефективен маркетингов инструмент.
 
Социалните мрежи не заместват другите Ви усилия в директния маркетинг, а им съдействат. Социалните мрежи са инструмент, с който можете да достигате до нови клиенти, докато имейл маркетингът е инструмен, с който продавате на вече съществуващите. Така че няма как едното да измести другото.
 

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


3. Всяко съдържание Ви представя като експерт в областта, в която оперира бизнесът Ви.
 
Само експертното съдрържание има тези способности. Ако искате да демонстрирате компетенции, трябва това, което публикувате, да не е известно или да е малко известно на потребителите Ви, да ги учи на нещо.
 
4. Кампаниите в социалните мрежи и маркетингът на съдържание са две отделни неща.
 
Всъщност съдържанието се популяризира най-вече в социалните мрежи, така че няма как двете да са отделни едно от друго.
 
5. Темите на съдържанието Ви трябва да са ограничени така, че да пазят тайните Ви.
 
Дали наистина има тайни, които конкурентите Ви да не знаят? Особено ако сте малка фирма, навлязла на пазар, в който фигурират и големи играчи? Да не говорим, че клиентите се доверяват най-вече на онези компании, които не се стремят само да си опазят тайните, а са възможно най-открити.
 
6. Социалните мрежи са основно за печелене на нови клиенти.
 
Да, при всички случаи те имат подобна роля. Но тя не е единствена. Нито пък останалите им роли са по-маловажни. Социалните мрежи работят за популяризирането Ви, за информиране на клиентите, за разпространение на съдържанието Ви, за комуникация с потребителите и т.н. и т.н. Нито една от тези роли не може да се пренебрегне.
 
7. Резултатите в социалните мрежи са неизмерими.
 
Всъщност, ако отворите статистиката на произволна социална мрежа, ще видите данни за това колко хора са видели, харесали нещо, кликнали на някакъв линк и пр. Всичко това Ви помага да следите от какво се интересуват хората и какво ги кара да реагират по начина, по който искате да реагират.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: социални мрежиимейл маркетингмаркетинг в социалните мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.