Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 начина да накарате потенциалните клиенти да отворят имейла Ви

от
17891 0 03 Декември. 2015
Директен маркетинг

5 начина да накарате потенциалните клиенти да отворят имейла Ви
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Независимо от популярността на социалните мрежи, имейл маркетингът все още е най-добрият начин да рекламирате. Особено, когато става дума за превръщането на потенциалните в реални клиенти. Ако някой се абонира за имейлите Ви, той ще ги получава. Тук идва по-трудната задача - да го накарате да ги отвори.

Вижте по-долу какво можете да направите по въпроса:
 
1. Тествайте какво работи за Вашата база от потенциални клиенти.
 
Както навсякъде в бизнеса, и тук има разнопосочни съвети. Те са добри за едни и лоши за други. За да използвате само резултатни стратегии, трябва да тествате. Да проверявате всяка една тактика. Ако работи, ползвайте я. Ако не работи - я оставете. Не се вслушвайте в съвети, преди да сте ги проверили на практика.
 
2. Съдържанието Ви трябва да бъде ексклузивно и да подтиква към действие.
 
Тестовете са безсмислени, ако съдържанието Ви не струва. За да предложите ценно такова, трябва да познавате много добре аудиторията си. Какво я интересува? За какво иска да чете? Изготвяйте всяко съобщение по начин, който ще накара адресатите да се чувстват специални. Да усещат, че получават уникална оферта. Че искате да решите точно техния проблем по нов специален начин.
 
3. Не прекалявайте.
 

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук


Имейлите Ви трябва да са балансирани между рекламното и безплатното съдържание. В крайна сметка трябва да дадете, за да вземете. В противен случай аудиторията може да се откаже от получаването на имейлите Ви. 
 
4. Не третирайте хората като бройка.
 
Голяма грешка на предприемачите е да третират потенциалните клиенти като брой или банкноти. Хората могат да направят разлика кога сте честни и кога просто искате парите им. Третирайте ги като личности и ги ценете. Това ще ги стимулира да правят бизнес с Вас.
 
5. Оставете резултатите Ви да говорят сами за себе си.
 
Резултатите от рекламата са най-добрата реклама. Няма значение дали ще я използвате в социалните мрежи или по имейла. Когато постигнете успех, той впечатлява хората. Виждайки колко други са купили от Вас, те се решават да го направят на свой ред. Когато покажете, че продуктът Ви работи, хората ще искат да го притежават.
 
Изградете своя списък имейли и им пратете рекламното си съобщение. Вижте реакциите. Вижте какво работи. Променете стратегията. Или съдържанието. Дори продуктът. Напипайте точния тон на разговор. Бъдете откровени и открити. Демонстрирайте положителните си резултати. Само тогава потенциалните клиенти ще се превърнат в реални.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингмаркетинг и рекламарекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.