Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 работещи трика в e-mail маркетинга

от
5327 0 24 Април. 2014
Директен маркетинг

4 работещи трика в e-mail маркетинга
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Кампаниите по електронна поща продължават да стават все по-популярен маркетингов инструмент за фирми с различен мащаб, което е съвсем естествено. С едно натискане на бутона на мишката изпратеното съобщение може да генерира ценна инфромация за фирмата, да предложи продуктите или услугите, да генерира поръчки, да покаже колко хора отварят конкретния имейл и пр. и пр.

За да имате обаче най-важното в конкретния случай – поръчки, трябва да овладеете една тънкост – как да накарате получателите да отворят Вашето електронно писмо.

Широката употреба на този тип маркетинг по принцип дава възможност на фирмите да снижат маркетинговите си разходи за генериране на поръчки, а и да изпратят съобщението си на широк кръг от заинтересовани получатели едновременно.

За да имате по-добри резултати при своите кампании по електронна поща, чрез които и да намалите разходите си за маркетинг и реклама, използвайте следните няколко трика:

1. Заглавието на съобщението трябва да е кратко. Все повече от потребителите получават имейлите си на своите телефони. Мобилните устройства не позволяват да се четат дълги заглавия, а само първите няколко думи от тях. Затова трябва да заложите на краткостта и да поставите най-важните ключови думи от заглавието в началото му. 

2. Включете името на получателя. Това прави съобщението много по-лично и дава по-голямо основание на конкретния потребител да го прочете. Използвайте платформата, от която пращате съобщенията си, за да генерирате персонализирани заглавия, които да привлекат вниманието на клиентите и да ги накарат да отворят съобщението Ви.

3. Използвайте популярната култура. Естествено, много внимателно. Използвайте различни думи и асоцииации от популярната култура в заглавията на имелите си, за да увеличите нивото на отварянето им. Хортата отварят писма, чиито заглавия съдържат препратки към филми и текствое на песни по-често, отколкото писмата с традиционни заглавия.

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук



4. Избягвайте да препълвате папката с популчени съобщения на клиентите си. Ако изпращате прекалено много съобщения, няма да получите по-добри резултати, напротив. Нормалното количество съобщения на седмца е между 2 и 4. Всичко над тези стойности ще има негативен ефект. 

Tags: бизнесмаркетингимейл маркетингдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.