Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 работещи трика в e-mail маркетинга

от
4700 0 24 Април. 2014
Директен маркетинг

4 работещи трика в e-mail маркетинга
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Кампаниите по електронна поща продължават да стават все по-популярен маркетингов инструмент за фирми с различен мащаб, което е съвсем естествено. С едно натискане на бутона на мишката изпратеното съобщение може да генерира ценна инфромация за фирмата, да предложи продуктите или услугите, да генерира поръчки, да покаже колко хора отварят конкретния имейл и пр. и пр.

За да имате обаче най-важното в конкретния случай – поръчки, трябва да овладеете една тънкост – как да накарате получателите да отворят Вашето електронно писмо.

Широката употреба на този тип маркетинг по принцип дава възможност на фирмите да снижат маркетинговите си разходи за генериране на поръчки, а и да изпратят съобщението си на широк кръг от заинтересовани получатели едновременно.

За да имате по-добри резултати при своите кампании по електронна поща, чрез които и да намалите разходите си за маркетинг и реклама, използвайте следните няколко трика:

1. Заглавието на съобщението трябва да е кратко. Все повече от потребителите получават имейлите си на своите телефони. Мобилните устройства не позволяват да се четат дълги заглавия, а само първите няколко думи от тях. Затова трябва да заложите на краткостта и да поставите най-важните ключови думи от заглавието в началото му. 

2. Включете името на получателя. Това прави съобщението много по-лично и дава по-голямо основание на конкретния потребител да го прочете. Използвайте платформата, от която пращате съобщенията си, за да генерирате персонализирани заглавия, които да привлекат вниманието на клиентите и да ги накарат да отворят съобщението Ви.

3. Използвайте популярната култура. Естествено, много внимателно. Използвайте различни думи и асоцииации от популярната култура в заглавията на имелите си, за да увеличите нивото на отварянето им. Хортата отварят писма, чиито заглавия съдържат препратки към филми и текствое на песни по-често, отколкото писмата с традиционни заглавия.

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук



4. Избягвайте да препълвате папката с популчени съобщения на клиентите си. Ако изпращате прекалено много съобщения, няма да получите по-добри резултати, напротив. Нормалното количество съобщения на седмца е между 2 и 4. Всичко над тези стойности ще има негативен ефект. 

Tags: бизнесмаркетингимейл маркетингдиректен маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.