Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки за справяне с почти всяко клиентско възражение при продажба

от
8770 0 05 Юли. 2016
Директен маркетинг

3 стъпки за справяне с почти всяко клиентско възражение при продажба
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Кога за последно си тръгнахте от среща с клиент без да му продадете каквото и да било? Загубата на сделка в полза на конкурентите не винаги е негативна ситуация, но и рядко е желаната.

Ако трябваше да посочите една причина потенциалният клиент да не избере Вашите продукти и услуги, коя би била тя? В повечето случаи отговорът ще се концентрира около един проблем: Неумението да се оборят възраженията на потребителите.
 
Имайте предвид, че няма магически формули. Нищо не може да замести интелигентния, добре трениран предприeмач, който със съдействието на гъвкавостта си успява да се пребори с възраженията на отсрещната страна по време на преговори.
 
Възраженията при продажбите, бизнес отношенията, преговорите и т.н. са неизбежни. Въпросът не е дали ще бъдат посочени, а кога ще стане това.
 
Разбира се, няма как да предвидите всичко, което ще каже клиентът Ви, но е важно да се подготвите. За да спечелите повече сделки, направете следното:
 
1. Срещайте се с повече потенциални клиенти в сравнение с конкурентите си.

2. Научете как да затваряте сделките, като оборвате възраженията.
 
3. Комуникирайте своето съобщение, представящо продуктите и услугите Ви, по ясен и директен начин.

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


 
Естествено, съществуват и други стъпки, които да предприемете между горепосочените 3, но с цел опростяване, нека се концентрираме върху тях.

 
Бъдете активен слушател.
 
Умението да изслушвате е едно от най-подценяваните умения. Активното слушане означава да предвиждате възраженията, потвържденията, компромисите, докато продължавате да внимавате за думите на събеседника си.
 
Бъдете открити и инвестирайте време в това да изслушвате ефективно. Ако се научите да го правите, ще чуете много ценна и важна за продажбения Ви успех информация. А и ще спечелите клиентите на своя страна, защото ще демонстрирате реален интерес към тях самите.
 
Бъдете ефективен комуникатор.
 
По време на следващия си разговор, обърнете особено внимание на това дали събеседникът Ви дава възможност да отговорите на всяко от съжденията му. Ако непрекъснато заливате отсрещната страна със думи, без да ѝ дадете възможност да отговори, отнемате от себе си възможността още в началото на разговора да откриете възраженията и да ги оборите.

 
Бъдете гъвкави.
 
Това се отнася до случаите, в които имате свободата да вземате решения. Ако сте ограничени от определени цени или продуктови пакети, свободата Ви да персонализирате предложенията си е силно ограничена. Но ако все пак имате възможност да предлагате персонализирани оферти, открийте най-подходящия начин да го направите. Следете какво клиентът Ви желае и от какво има нужда и му отправете най-адекватното предложение. Дори да загубите от намаление на първоначалната цена, например,  все пак ще спечелите сделката, каквато е и целта Ви в крайна сметка.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: продажбипреговорипотенциални клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Как демо версията на Вашия технологичен продукт може да Ви спечели продажби

от Biznesidei.bg
25 Октомври 2016
Стартирате фирма в сферата на технологиите? Ако искате да впечатлите...

3 ключа към ангажиращото съдържание, което ще Ви спечели повече клиенти и продажби

от Biznesidei.bg
30 Август 2016
Едно от най-добрите полета за изява на стартиращите предприемачи в момента е...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.