3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес
7025
0
24 Август. 2018
Директен маркетинг
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни маркетингови кампании. Ето защо съществуват маркетингови канали, употребата на които малките фирми не могат да си позволят да пропуснат.
Защо? Защото не им костват значителни средства, но при добра практика им носят значителни позитиви.
За кои пропуснати възможности става дума обаче? За следните:
1. Липса на собствен сайт.
Как клиентите да приемат бизнеса Ви сериозно, ако той няма сайт, където да се запознаят с него? Да, една страница в социалните мрежи би Ви вършила до някъде същата работа, но това не означава, че е достатъчна. Да не говорим, че социалните мрежи имат друго предназначение, а не да запознават клиентите с продуктите и услугите Ви в детайли, както би го направил собственият Ви сайт.
2. Липса на маркетинг на съдържание.
Защо съдържанието е важен маркетингов инструмент? Защото има силата да демонстрира компетенциите на бизнеса Ви. Представете си, че сте гримьор и услугите, които предлагате, са гримиране за поводи. Как хората да разберат дали могат да се доверят на уменията Ви, ако не им ги покажете? В този конкретен случай най-ефективни биха били видеата, в които показвате как гримирате себе си или някой модел. Можете да списвате и блог с грим съвети и уроци. Всичко това помага да се спечели доверието на потребителите. А колкото повече Ви вярват и колкото по-малко усещат, че рискуват, доверявайки Ви се, толкова по-лесно ще реализирате продажби.
3. Липса на имейл маркетинг.
Имейл маркетингът е един от най-евтините начини да рекламирате стоки и услуги директно на целевите си клиенти. Нямате оправдание да не го използвате - особено когато вече наберете клиенти, с чиито контакти и съгласие да получават информация от Вас вече разполагате. Дори и само за ангажиране с безплатно съдържание, имейл маркетингът е полезен инструмент с минимална цена. Да, ще се наложи да се запознаете с начините на подготвяне на рекламна кампания за разпращане по имейл, но, имайки предвид достъпността до безплатни съвети и препоръки за това в Интернет, просто нямате оправдание.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 съвета за имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...
5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга
от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...
Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието
от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...
4 важни промени във Вашия имейл маркетинг
от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари