Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини, поради които малкият Ви бизнес трябва да използва имейл маркетинг

от
4888 0 28 Март. 2016
Директен маркетинг

3 причини, поради които малкият Ви бизнес трябва да използва имейл маркетинг
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетингът значително се е променил през последните десетилетия. Развитието на технологиите даде старт на платформи като социалните мрежи, както и на оптимизацията за търсачки, което предостави на маркетолозите още повече канали за комуникация с клиента.

Така че кое е това, което кара имейл маркетингът да остава ключов компонент на успешните бизнес стратегии в настоящата ера на рекламиране чрез социалните мрежи?
 
1. Носи достоверни и ценни данни за клиентите.
 
Едно от най-големите предимства на имейл маркетинга е, че той носи лесно достъпна детайлна информация за поведението на клиеnтите.
 
Противно на по-традиционните маркетингови канали като печатните медии и телевизията, имейл маркетингът идва с доклади, които носят достоверни и ценни данни за общия успех на кампаниите.
 
По-опростените платформи дават на ползвателите си основна информация - като колко хора са отворили имейла, колко хора са кликнали на линкове в него и т.н. По-сложните платформи могат да посочат колко време отделят на четене на имейла клиентите, както и от какви устройства предпочитат да четат. Това показва на маркетолозите кои от усилията им дават добри и кои не дотам добри резултати.
 
2. Не отнема твърде много време.
 
Повечето добри неща отнемат време. За малкия бизнес, който обикновено няма голям маркетингов бюджет или голям маркетингов отдел, всяка задача с по-голяма продължителност отнема ценно време от други също важни задачи.

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


 
Принципно за средноквалифицирания ползвател е достатъчно да отдели около 30 минути, за да завърши първата си имейл кампания. Това включва времето за импортиране на контакти, подготвяне на шаблон и тестването му, както и, естествено, разпращането на съобщенията.
 
3. Не изисква големи разходи.
 
Когато става дума за малък бизнес, всичко се основава на това колко скъпа е инвестицията и колко време отнема да се постигне нейната възвращаемост. Малкият бизнес трябва да обоснове всеки похарчен лев за маркетинг. А това още веднъж потвърждава полезността на рекламирането по електронната поща.
 
Просто защото да пратиш имейл на някого не е свързано с разход. Да, пари могат да се похарчат за платформата, от която се праща имейлът. Но това, съобразено с големия брой съобщения, които се изпращат едновременно, води до почти незначителна относителна тежест върху бюджета на фирмата.
 
Още повече, че Вие рекламирате на собствена база от клиенти - хора, които вече са купували от Вас, следователно имат интерес към продуктите Ви. По този начин имейлинг кампанията Ви не рекламира агресивно сред потребителите, което увеличава шансовете Ви да реализирате приходи.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: имейл маркетингдиректен маркетингрекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 съвета за имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
07 Август 2020
Рекламирането по електронната поща си остава един от най-ефективните начини за...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

4 важни промени във Вашия имейл маркетинг

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Защо имейл маркетингът е добра идея? Защото не изисква от Вас вложение на огромни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.