3 фундамента на електронната търговия, които не трябва да неглижирате
4187
0
21 Август. 2017
Директен маркетинг
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Ефективността на маректинговите Ви действия, когато се занимавате с оналайн търговия, зависи от множество променливи.
От продуктите, през представянето им и офертите до доставката - всичко трябва да се обмисли. Въпреки това има 3 важни фундаментални момента, на които задължително трябва да обърнете внимание. В противен случай ще саботирате собствените си продажби.
Ето за какво става дума:
1. Визуален дизайн.
Поставете се на мястото на потребителя. Той отваря два сайта с еднакъв тип продукти - полезни, на добра цена, такива, каквито иска да купи. Дизайнът на единия сайт е приятен, елегантен, текстът се чете с лекота, конкретен е, дава нужната информация. Дизайнът на втория сайт, за сметка на това, не е приятен за гледане, има дразнещи съчетания между цветовете, с труден за четене текст... От кой сайт ще поръчате? От по-добрия, нали? Ето защо и не бива да неглижирате дизайна на собствения си сайт. Той е лицето на бизнеса Ви - клиентите често се запознават първо или дори само с него. Затова трябва да го поддържате на ниво.
2. Функционалност.
Колкото по-лесно и интуитивно се навигира Вашият сайт, толкова по-приятно ще е на потребителите да работят с него. Освен това ще получавате минимално количество обаждания от типа "Как да поръчам?". Затова не можете да си позволите просто да създадете красив дизайн, който се ползва трудно или по някакъв начин заблуждава. Когато искате от хората да Ви дадат парите си, трябва да им демонстрирате, че нищо от сделката между Вас не остава скрито.
3. Рекламното съобщение.
Колкото и ефективни да са изображенията, те не дават всичката информация. Затова трябва да ги съчетаете с подходящ текст, който да описва не просто какво предлагате и за какво се ползва. Рекламното Ви съобщение трябва да уверява клиентите, че имат нужда от продукта и го искат. То трябва да посочва всичките му предимства така, че да оставите усещане у потребителя, че той ще получи продукт, който действително си струва парите, които ще плати.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Маркетингови съвети за занимаващите се с онлайн търговия
от Biznesidei.bg
13 Март 2017
Когато имате бизнес в сферата на онлайн търговията, успешният маркетинг изисква...
5 причини сайтовете за електронна търговия да се провалят
от Biznesidei.bg
10 Февруари 2017
Оналайн търговията предлага страхотна възможност да достигнете до огромна...
Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
от Владимир Василев
12 Февруари 2014
Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова...
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари