Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от
4016 0 12 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова ръководителите на тези сайтове опитват всевъзможни начини за да накарат клиентите да пазаруват. Най-често срещаното решение е да се правят кампании. Ами вместо кампании направите прости промени в сайта?

Според специалисти времето, което потребителите прекарват средно в една начална страница (landing page) e 2.4. Т.е. 2.4 секунди е времето, което имате за да грабете вниманието на потребителите. 
 
За толкова малко време потребителите не могат да прочетат никакви съобщения, трябва да им привлечете вниманието с цветове и графика. Цветовете имат голямо влияние върху емоционалното състояние на хората, затова са много важни цветовете, използвани в началанта страница. 
Направено е изследване, което показва какво е влиянието на всеки цвят за продажбите: 
 
Жълт - Позитивно и младо. Използва се за да се привлече вниманието на потребителите на момента.
 
Червен - Пoвишава енергията и кара хората да почувстват спешността на съобщението. по принцип се използва за кампании с временни намаления.
 
Син - Използва се от банки и корпоративни фирми. Събужда чувството за доверие. 
 
Зелен - Асоциира се с богатство. Най-успокояващият цвят.
 
Черен - Символ на сила и стил. По принцип луксозните марки предпочитат да използват този цвят. 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
Лилав - Креативен цвят. Използва се за козметични и антиейджинг продукти.

Tags: маркетингцветовеелектронна търговияонлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


snsd tiffany 2pm nichkhun dating

3 предизвикателства, с които всеки предприемач трябва да се справи


Sample cialis generic
buy generic cialis online cialis professional online...

Подходящият момент да стартирате бизнес


Quick text loans
payday loans credit loan...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.