Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от
9076 0 12 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова ръководителите на тези сайтове опитват всевъзможни начини за да накарат клиентите да пазаруват. Най-често срещаното решение е да се правят кампании. Ами вместо кампании направите прости промени в сайта?

Според специалисти времето, което потребителите прекарват средно в една начална страница (landing page) e 2.4. Т.е. 2.4 секунди е времето, което имате за да грабете вниманието на потребителите. 
 
За толкова малко време потребителите не могат да прочетат никакви съобщения, трябва да им привлечете вниманието с цветове и графика. Цветовете имат голямо влияние върху емоционалното състояние на хората, затова са много важни цветовете, използвани в началанта страница. 
Направено е изследване, което показва какво е влиянието на всеки цвят за продажбите: 
 
Жълт - Позитивно и младо. Използва се за да се привлече вниманието на потребителите на момента.
 
Червен - Пoвишава енергията и кара хората да почувстват спешността на съобщението. по принцип се използва за кампании с временни намаления.
 
Син - Използва се от банки и корпоративни фирми. Събужда чувството за доверие. 
 
Зелен - Асоциира се с богатство. Най-успокояващият цвят.
 
Черен - Символ на сила и стил. По принцип луксозните марки предпочитат да използват този цвят. 

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


 
Лилав - Креативен цвят. Използва се за козметични и антиейджинг продукти.

Tags: маркетингцветовеелектронна търговияонлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.