Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от
3805 0 12 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова ръководителите на тези сайтове опитват всевъзможни начини за да накарат клиентите да пазаруват. Най-често срещаното решение е да се правят кампании. Ами вместо кампании направите прости промени в сайта?

Според специалисти времето, което потребителите прекарват средно в една начална страница (landing page) e 2.4. Т.е. 2.4 секунди е времето, което имате за да грабете вниманието на потребителите. 
 
За толкова малко време потребителите не могат да прочетат никакви съобщения, трябва да им привлечете вниманието с цветове и графика. Цветовете имат голямо влияние върху емоционалното състояние на хората, затова са много важни цветовете, използвани в началанта страница. 
Направено е изследване, което показва какво е влиянието на всеки цвят за продажбите: 
 
Жълт - Позитивно и младо. Използва се за да се привлече вниманието на потребителите на момента.
 
Червен - Пoвишава енергията и кара хората да почувстват спешността на съобщението. по принцип се използва за кампании с временни намаления.
 
Син - Използва се от банки и корпоративни фирми. Събужда чувството за доверие. 
 
Зелен - Асоциира се с богатство. Най-успокояващият цвят.
 
Черен - Символ на сила и стил. По принцип луксозните марки предпочитат да използват този цвят. 

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


 
Лилав - Креативен цвят. Използва се за козметични и антиейджинг продукти.

Tags: маркетингцветовеелектронна търговияонлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Имейл маркетинг - 4 грешки и 4 добри практики при заглавието

от Biznesidei.bg
12 Януари 2018
Заглавието на имейлът, който ще пратите на клиентите си, е от ключово значение за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

20 Бизнес идеи за жени


Long phq.hnjq.biznesidei.bg.lbq.hh burning [URL=http://aakritiartsonline.com/levitra/]levitra[/URL] [URL=http://homeairconditioningoutlet.com/pharmacy/]pharmacy[/URL]...

20 Бизнес идеи за жени


Dermatology oni.yttb.biznesidei.bg.xcq.yp send [URL=http://gccroboticschallenge.com/buy-cialis/]buy cialis generic[/URL] [URL=http://nitdb.org/viagra-online/]generic viagra canada[/URL]...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


http://absorbieren.antibiotika365.com/the-plasmodium-of-the-myxomycete-physarum-polycephalum-sp/ http://schleich.antibiotika365.com/however-viral-clearance-from-lungs-wa/...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.