Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия

от
3969 0 12 Февруари. 2014
Директен маркетинг

Важността на цветовете за сайтове, занимаващи се с електронна търговия
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Целта на сайтовете занимаващи се с интернет търговия е да правят продажби. Затова ръководителите на тези сайтове опитват всевъзможни начини за да накарат клиентите да пазаруват. Най-често срещаното решение е да се правят кампании. Ами вместо кампании направите прости промени в сайта?

Според специалисти времето, което потребителите прекарват средно в една начална страница (landing page) e 2.4. Т.е. 2.4 секунди е времето, което имате за да грабете вниманието на потребителите. 
 
За толкова малко време потребителите не могат да прочетат никакви съобщения, трябва да им привлечете вниманието с цветове и графика. Цветовете имат голямо влияние върху емоционалното състояние на хората, затова са много важни цветовете, използвани в началанта страница. 
Направено е изследване, което показва какво е влиянието на всеки цвят за продажбите: 
 
Жълт - Позитивно и младо. Използва се за да се привлече вниманието на потребителите на момента.
 
Червен - Пoвишава енергията и кара хората да почувстват спешността на съобщението. по принцип се използва за кампании с временни намаления.
 
Син - Използва се от банки и корпоративни фирми. Събужда чувството за доверие. 
 
Зелен - Асоциира се с богатство. Най-успокояващият цвят.
 
Черен - Символ на сила и стил. По принцип луксозните марки предпочитат да използват този цвят. 

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


 
Лилав - Креативен цвят. Използва се за козметични и антиейджинг продукти.

Tags: маркетингцветовеелектронна търговияонлайн магазин

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

5 съвета за по-добри резултати при имейл маркетинга

от Biznesidei.bg
14 Май 2019
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да ангажирате...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

5 стъпки Ви показват как да се преборите със съмненията и да изградите успешен бизнес


Superb material. Cheers. overseas pharmacies
canada pharmacy online canadadrugsonline...

5 мерки, които да вземете, ако искате да развиете малкия си бизнес


[url=https://viagrasoft24.com/]buy viagra soft tabs[/url] [url=https://lexapr0.com/]purchase lexapro online[/url] [url=https://paxil40.com/]paxil 40 mg[/url]...

3 грешки, които да избягвате, когато набирате стартов капитал


[url=https://paxil40.com/]paxil 40 mg[/url] [url=https://lisinopril1.com/]lisinopril 5 mg brand name[/url] [url=https://tadalafil360.com/]tadalafil[/url] [url=https://buspar24.com/]buspar pill[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.