Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

10 качества на успяващите продавачи

от
7809 0 23 Юли. 2015
Директен маркетинг

10 качества на успяващите продавачи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Въпреки че живеем във времена на дигитални технологии, човешкият подход към продажбите си остава изключително значим. Именно той помага на компаниите да се доближава максимално до изискванията на клиентите си и да постигнат продажбите, от които се нуждаят, за да се развиват и израстват на пазара.

Какво тогава прави един продават по-добър от другите? Кои са качествата, които способстват той да има успех?
 
Ето и 10 от най-важните сред тях:
 
1. Амбиция
Продажбите изискват поставянето на цели за изпълнение. Ако продавачът не е амбициозен и не се стреми да се справя по-добре и по-добре с работата си, шансовете му за успех са минимални.
 
2. Увереност.
Най-вече в продукта или услугата и нейните ползи за купувача. Ако не можете уверено да се изправите срещу човека, който се двоуми дали да потребява Вашия продукт, той няма да повярва, че действително има нужда от него.
 
3. Страст.
Всеки, който обича работата си, се справя много добре с нея. Продажбите не правят изключение.
 
4. Независимост.
Продавачът трябва да може да се изправи пред купувача си спокойно и самостоятелно. Продажбите не са работа за хора, които не се справят сами. Ако не сте способни да действате, реагирате и управлявате процеса на продаване сами, няма да се реализирате успешно в тази сфера.

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


 
5. Трудолюбие.
Продажбите са сфера, която изисква много и постоянни усилия. Понякога работата е хаотична, нуждае се от допълнителни усилия и е страшно изтощителна. Необходимо да умеете да понасяте и да се справяте с предизвикателствата й. А те никак не са малко.
 
6. Дисциплина.
Тук има страшно много дейности, които се повтарят. Всяка една от тях е изключително важна. От публикуването на ежедневна информация в социалните мрежи, до поддържане на високо ниво на обслужване, всичко трябва да е изпипано. Затова и е необходима дисциплина.
 
7. Позитивизъм.
Усмихнатият човек привлича околните. В продажбите е същото. Ако посланието Ви е позитивно, хората ще бъдат по-склонни да Ви се доверят. Ако продавате с приветливост и удоволствие от работата, клиентите ще се връщат при Вас.
 
8. Убедителност.
Най-важното Ви оръжие в общуването с клиентите. Да вдъхнете доверие на потребителя и да го убедите, че трябва да купи Вашия продукт, е сред най-трудно постижимите, но и най-важни умения на продавача.
 
9. Адаптивност.
Пазарът се променя непрекъснато. Да останете в крак с него е сред нещата, които отговарят за маркетинговия Ви успех. Важно е да следите промените в поведението на клиентите си и да вземате мерки да бъдете в унисон с тях. Всеки пропуск в тази задача води до оттегляне на потребители.
 
10. Умението да се разбирате с хората.
Ако се разбирате с хората, умеете да общувате с тях, да ги разбирате, ще успеете да усетите и начина, по който да подходите към всеки от тях, за да му продадете своите продукт или услуга.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: продажбипродавачимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

13 качества, споделяни от добрите продавачи

от Biznesidei.bg
19 Юни 2020
За да генерира приходи една фирма, се нуждае от добри продавачи. Тук не става...

Ключови за продажбите са не цифрите, а потенциалните клиенти

от Biznesidei.bg
27 Април 2018
Може би мислите, че да се свържете с достатъчно потенциални клиенти е това, което...

3-те качества на най-успешните продавачи

от Biznesidei.bg
26 Април 2017
Има успели и особено успели предприемачи. Всички те са добри, но резултатите,...

4 остарели маркетингови тактики, които саботират продажбите Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2017
Ако използвате остарели тактики, не е изненадващо, че не реализирате добри...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.