Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини да шпионирате конкуренцията

от
445 0 12 Юни. 2017
Успешни стратегии

3 причини да шпионирате конкуренцията
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да следите конкурентите си е важно за бизнеса Ви. Не за да ги копирате. А за да имате добра представа какво се случва на пазара, на който продавате и Вие.

Какви още причини има, за да следите другите играчи на пазара?
 
1. Това Ви помага в подготовката.
 
Ако не ги шпионирате, как ще знаете пред кого се изправяте? Ако сте наясно как действат конкурентите Ви, ще сте наясно и как да им противодействате, и как да се отличите от тях. Те Ви помагат да подготвите по-добре своите рекламни усилия. Колкото по-добре познавате съперниците си, толкова по-добре ще разчитате резултатите от техните реклами и ще можете да адаптирате своите така, че да привлечете повече клиенти.
 
2. Лесно е.
 
Да разглеждате сайтовете, профилите в социалните мрежи, рекламите в различни онлайн издания на своите конкуренти не Ви струва нищо повече, от времето, което ще му отделите. Освен това има инструменти, които могат да Ви съдействат за събирането на информация за дейността на конкурентите Ви и за нейното интерпретиране.
 
3. Ще загубите, ако не го правите.
 

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Вместо да търсите съвършени пазари, конкурентите Ви ще Ви покажат много ясно на какъв се намирате. Чрез тях ще видите какви са тенденциите, на кои партньори се разчита най-много, защото са най-надеждни... Ако например имате онлайн магазин, е важно да знаете на кои куриери се доверяват конкурентите Ви - именно това са надеждните куриери, на които можете да се доверите и Вие. Следенето на съперниците Ви печели стъпка напред. Ако конкурентите правят едно нещо с големи ползи, можете да го адаптирате и приложите при Вас. Ако пък правят нещо и губят от това, Вие ще сте наясно и ще го избягвате.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: маркетинг и рекламапазаррекламиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да се отличите от другите играчи на пазара

от Biznesidei.bg
23 Юни 2016
Ако се намирате на разработен пазар, където множество фирми предлагат сходни...

Какво трябва да знаят предприемачите преди да навлязат на нови пазари

от Biznesidei.bg
24 Март 2016
Всички сме чували твърдението, че правилно избраната локация за бизнеса има...

4 маркетингови принципа за доминиране на целевия пазар

от Biznesidei.bg
12 Декември 2015
Маркетингът е жизнено важен за успеха на бизнеса. Как тогава да си обясним факта,...

3 причини клиентите да се влияят от мненията на други клиенти

от Biznesidei.bg
31 Август 2018
Мненията от клиенти са често срещани и то в множество реклами, предназначени за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.