Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики

от
707 0 20 Януари. 2017
Директен маркетинг

Спрете да използвате тези 4 досадни онлайн маркетингови тактики
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Потребителите ненавиждат досадните тактики в онлайн маркетинга. И тъй като да привлечете внiманието към своите сайтове и страници изиска много усилия, креативност и пари, бе бива да ги хвърляте в неефективна посока.

Дори и в маркетинговите усилия има граница, която не трябва да прекрачвате, иначе резултатите ще са особено негативни. С оглед да не отблъснете клиентите си, спрете да вършите следното:
 
1. Всичко, което прекъсва ползватeля.
 
Представете си рекламите на видео съдържанието, които трябва да изчакате да изтекат, за да изгледате видеото. Или изскачащите на страниците реклами, които Ви пречат да прочетете съдържанието. За това става въпрос. Ако прекалите с тях, те ще накарат потребителите да излязат от сайта Ви и да не се върнат обратно. Същото се отнася и до натоварването на сайта си с множество реклами, които пречат да се отличи реалното от рекламното съдържание.
 
2. Спам.
 
Винаги когато предприемете действия за събиране на нови абонати за онлайн списания, бюлетини и подобни, винаги отправяйте въпрос дали потребителите искат да получават имейли от Вас. Дайте им възможност и да се отпишат от листата, на която ги пращате. Всичко останало се счита за спам и е много неприятно за клиентите.
 
3. Ограничен достъп до съдържанието Ви.
 

CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие
CD Отглеждане на зеленчуци в система за биоземеделие

Повече детайли тук

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук


Ако едно съдържание е безплатно, то трябва да е достъпно за всички. Когато изисквате споделяне в социални мрежи или регистрация от потребителите, за да видят безплатното Ви съдържание, Вие ги отблъсквате. Освен това им създавате впечатлението, че все пак Вашето съдържание не е съвсем безплатно и те трябва по някакъв начин да "платят", дори било и с харесване и споделяне, за да го видят.
 
4. Да рекламирате уебинари на живо, при положение че те очевидно са предварително записани.
 
Всяко отстъпление от обещаното се приема много зле от потребителите. Да подценявате интелигентността им със сигурност няма да ги накара да Ви уважават или да потребяват от Вас. Още повече, че един уебинар на живо предполага, че клиентите могат да задават въпроси и да получат отговор в реално време. Не можете ли да им осигурите това, не ги заблуждавайте, че можете.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: онлайн маркетингмаркетинг и рекламаонлайн реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 знака, че е време да потърсите помощ за онлайн маркетинга си

от Biznesidei.bg
08 Юни 2016
Точно както атлетите се доверяват на треньори, на бизнеса нерядко се налага да...

Простотата е ключ към ефективната онлайн реклама

от Biznesidei.bg
26 Април 2016
Ако искате да спечелите максимално от Интернет рекламите си, трябва да се...

3 пропуснати възможности в маркетинга на малкия бизнес

от Biznesidei.bg
24 Август 2018
Всеизвестно е, че малкият бизнес не разполага със средства за мащабни...

7 смъртни гряха на маркетинга в малките фирми

от Biznesidei.bg
29 Юни 2018
Грешките не избягват никого, но маркетинговите струват скъпо. Особено ако фирмата...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.