Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса

от
6256 0 01 Април. 2014
Управление на бизнеса

Защо конфликтите всъщност се отразяват положително на бизнеса
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Малко са онези, които приемат конфликтите за нещо норамално или положително. Липсата им ни кара да се чувстваме спокойни, затова и избягваме всички неразбирателства. Оказва се обаче, че конфликтите могат да имат и положително влияние върху бизнеса. Първо, те се оказват непреодолими на работното място, тъй като всички служители имат различия в креативността, в желанието да работят по един или друг проект, при решаването как да се справят с даден проблем или по отношение разходването на бюджета. А и по много други въпроси.

Конфликтът обаче, когато му се поставят определени юзди, позволява да се изяснят гледните точки, да се предложат редица варианти и така да се избере най-добрата възможност. Пък и защитата на собствената теза кара служителите да бъдат  по-ангажирани с работата.
 
Важно е обаче как ще подходите към конфликтите, за да бъдат те градивни. Ето 2 начина, чрез които да си осигурите тази градивност:
 
1. Мислете като посредник, не като съдия. Когато един конфликт назрее, уверете се, че всяка от страните е изслушана, като при това запазите неутралитет. Идеята е не да определите коя идея е добра и коя не е, а да посредничите за избиране на решение, което удовлетворява и двете страни и е в най-голяма полза за самата организация.

2. Не позволявайте на напрежението да излезе извън контрол. Естесвено можете да очаквате, че някои спорове ще стигнат до гняв и наранени чувства, особено когато хората са загрижени за идеите си и действително са им отдадени. Вашата задача като лидер е да потушите напрежението с оглед нещата да продължат да работят гладко в екипа. 
Когато напреженитето започне опасно да се покачва, накарайте спорещите страни да си починат малко с уговорка да продължите по-късно разговора. Можете дори да пиете по едно кафе, като разговаряте за съвсем други неща. След което да продължите дискусията от там, където сте я прекъснали.

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
Имайте предвид, че конфликтите се случват навсякъде – в бизнес организациите, в благотворителните организации, в политическите партии, дори в семействата. Това означава, че хората са загрижени за резултатите. Това прави и конфликта много по-добър от апатията. Така че вместо да се тревожите от него, научете се да го управлявате и той ще работи във Ваша полза.

Tags: бизнесуправление на бизнесаконфликтиконфликти във фирмата

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите

от Biznesidei.bg
10 Май 2022
За да имате полза от Интернет страницата на бизнеса си, тя трябва да е достатъчно...

3 съвета за осигуряване работеща стратегия за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
26 Април 2022
Развитието следва да е сред основните приоритети през първите 5 години на бизнеса...

4 знака, че не бива да купувате този бизнес

от Biznesidei.bg
19 Април 2022
Да придобиете вече съществуваща фирма е изкушаващо, защото ще Ви спести усилия и...

2 значителни проблема в бизнеса, които трябва да избягвате

от Biznesidei.bg
29 Март 2022
Както неведнъж сме писали, предприемачеството е колкото благодатна, толкова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.