Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите

от
77 0 10 Май. 2022
Управленски грешки

7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да имате полза от Интернет страницата на бизнеса си, тя трябва да е достатъчно качествено подготвена. Да представя бизнеса Ви, да пояснява какви стоки и услуги предлагате и да стимулира клиентите да ги купят.

За да си осигурите именно това, уверете се, че сайтът Ви няма някоя от тези слабости, а ако я има, работете за отстраняването ѝ:
 
1. Езикови грешки.
 
Може да е дребнаво, но грешки от този тип оставят лошо впечатление у клиентите. Ако си позволявате такова неглижиране към детайлите на сайта си, как ще убедите клиентите, че не си го позволявате, когато произвеждате стоките си?
 
2. Прекалена оптимизация за търсачки.
 
Не жертвайте смисъла на текстовете на сайта си само за да ги направите по-оптимизирани. Балансирайте между ключовите думи и фрази и интересното и ангажиращо съдържание. 
 
3. Никаква или минимална оптимизация за търсачки.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук


Това е другата крайност, която не трябва да допускате. За да Ви намират по-лесно в Интернет, трябва да обърнете внимание и на този момент. Проучете ключовите думи и изрази и ги използвайте, за да привлечете внимание.
 
4. Твърде сложни текстове.
 
Всичко на сайта Ви трябва да се разбира бързо и лесно от целевите Ви клиенти. Не бива да бъде двусмислено и да ги кара да се замислят прекалено, защото това ще ги провокира въобще да се откажат от четенето.
 
5. Липса на характер.
 
Всеки бизнес има свой собствен "глас", свое послание, което да предаде на клиентите си. Обикновено те са в унисон с мисията и визията му. Този глас трябва да се усеща и на електронната Ви страница. Колкото по-единна е комуникацията Ви с потребителите на всички канали, толкова по-естествено ще е да Ви асоциират именно с Вашия отличителен глас.
 
6. Фокус повече върху Вас, отколкото върху клиента.
 
Не продавате на себе си, нали? Тогава вместо да мислите какво се харесва на Вас, мислете какво искат да видят и какво ще оценят положително потребителите. Тях трябва да убедите, че имате подходящите продукти и услуги за удовлетворяване на нуждите им. 
 
7. Липса на таргетиране към Вашата конкретна аудитория.
 
Вие не продавате на себе си, но не продавате и на всички останали, а на конкретен клентски сегмент. Покажете, че познавате хората в него, като насочите съдържанието си именно към тях. Използвайте подходящите термини, говорете на техния "език" и по темите, които ги вълнуват.
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________

изображение от: Anna Shvets, pexels.com
 

Tags: бизнес сайтоптимизация за търсачкиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 грешки, които да избягвате, когато избирате лого за фирмата си

от Biznesidei.bg
21 Април 2022
Логото е един от най-важните визуални елементи на бизнеса. Той е сред нещата, по...

4 знака, че не бива да купувате този бизнес

от Biznesidei.bg
19 Април 2022
Да придобиете вече съществуваща фирма е изкушаващо, защото ще Ви спести усилия и...

2 значителни проблема в бизнеса, които трябва да избягвате

от Biznesidei.bg
29 Март 2022
Както неведнъж сме писали, предприемачеството е колкото благодатна, толкова и...

Искате ли успех, откажете се от честите ценови отстъпки

от Biznesidei.bg
25 Март 2022
Един от най-популярните инструменти за стимулиране на продажбите са намаленията...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.