Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 стъпки да се справите със сложен проект по-бързо

от
5823 0 31 Март. 2014
Управление на бизнеса

7 стъпки да се справите със сложен проект по-бързо
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Понякога се оказва, че времето ни притиска, и проектът, с който сме се заели, трябва да приключи много бързо. Още повече, че в света на бизнеса всяко забаявяне струва неустойки. Ако Ви е притиснал такъв краен срок, който трябва да се изпълни независимо от всичко, можете да работите съобразно следните 7 стъпки, за да се справите с трудния проект навреме.

1. Отървете се от ненужното. Когато за първи път се сблъскате с проекта, си мислите, че има доста неща, които не е лошо да включите в него. Определете тези неща много бързо и преценете дали наистина Ви трябват, за да има проектът успех. Отстранете от плана всички от тях, които де факто не са необходими, чрез което ще си спестите доста време.

2. Планiрайте бавно, за да се движите бързо. Не се хвърляйте без да имате изграден ясен план, за да не се окаже, че сте изразходвали време и ресурси, които са ценни и ще Ви трябват в последствие. По-добре отделете няколко часа или дори дни, за да планирате внимателно, и в последствие следвайте плана си. 

3. Изберете подходящия екип. Не Ви трябват хора, които не могатда се справят с основните задачи по проекта. Не Ви трябва излишен персонал. Подберете само хората, без които не можете да минете и за които знаете, че имат опит и работят достатъчно бързо в конкретната сфера.

4. Разпределете задачите ясно. Така всеки ще знае какво да прави и много от задачите ще могат да се изпълняват паралелно. Поставете и крайни срокове, за да се движите и съобразно времето, което имате за работа. Още повече, че разпределението на задачите улеснява следенето им и изяснява кое чия отговорност е.

5. Организирайте кратки, но чести срещи за проверка на напредъка. Така ще видите какво е свършено, какво остава, къде има проблеми, какво непредвидено е изникнало. Нека срещите бъдат на живо и само по основните теми, като преразглеждайте списъка със задачи, за да не се забрави нещо.

6. Оставете време за тестове. Не разпределяйте сроковете така, че да сте готови в последната минута. Оставете малко време за тестване на завършения проект, за да сте сигурни, че той представлява точно това, което клиентът е поискал, или въобще, което е трябвало да направите. Така ще можете да изчистите и евентуалните грешки, които може и да се появят.

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук



7. Бъдете наясно какво е достатъчно добро. Не е необходимо да се вжиявявате прекалено във високото качество на изпълнение. Прекалената взискателност по отношение на това, може да доведе до едно – никога да не завършите проекта. Затова трябва да определите какво качество се цели, без да прекалявате. Концентрирайте се върху наистина важното и не се престаравайте.

Tags: бизнесуправление на бизнесапроектиуправление на проекти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите

от Biznesidei.bg
10 Май 2022
За да имате полза от Интернет страницата на бизнеса си, тя трябва да е достатъчно...

3 съвета за осигуряване работеща стратегия за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
26 Април 2022
Развитието следва да е сред основните приоритети през първите 5 години на бизнеса...

4 знака, че не бива да купувате този бизнес

от Biznesidei.bg
19 Април 2022
Да придобиете вече съществуваща фирма е изкушаващо, защото ще Ви спести усилия и...

2 значителни проблема в бизнеса, които трябва да избягвате

от Biznesidei.bg
29 Март 2022
Както неведнъж сме писали, предприемачеството е колкото благодатна, толкова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.