Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 стъпки за справяне с клиентски оплаквания

от
2477 4 06 Юни. 2014
Управление на бизнеса

4 стъпки за справяне с клиентски оплаквания
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Където има клиенти, има и оплаквания. Колкото и да Ви се иска да се надявате на липсата им, все ще се намери някой, който да е недоволен от продукта или услугата Ви. Затова и Ви е гатантирана срещата с проблеми от клиентски характер.

Важното, когато се сблъскате с подобен проблем, е как ще подходите към неговото решаване. Защото ако се справите добре с тази задача, можете да спечелите, вместо да загубите клиент.

Ако сте се изправили пред клиент, чиито впечатления от продукта Ви са негативни, следвате тези 4 стъпки за решаване на проблема и спечелване на доверието на клиента:

1. Признайте проблема. Класическото клише в клиентското обслужване гласи, че клиентът винаги е прав. Въпреки, че всичко може да се окаже просто недоразумение, най-лошото, което можете да направите е да игнорирате клиент, който твърди, че има проблем с продукта или фирмата Ви.

2. Извинете се. След като сте признали грешката си пред клиента, извинете се за нея и попитайте какво можете да направите, за да го възмездите. Съберете информация за ситуацията и определете хода на действията си от тук нататък.

3. Действайте. Да кажете, че ще решите проблема, е едно. Да го решите действително – съвсем друго. Уверете се, че не давате обещание, което не можете да спазите. Ако не можете да решите проблема, предложете някаква компенсация на клиента или дори му възстановете сумата, която е заплатил, но по никой начин не обещавайте да решите проблема, ако не можете. В случай че сте в състояние да го направите обаче, свършете тази работа възможно най-бързо и с възможно най-голямо внимание.

4. Свържете се с клиента в последствие. След като сте направили, каквото сте обещали, обадете се на клиента, за да се уверите, че проблемът действително е решен и клиентът е удовлетворен от решението му.

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук




Независимо кой е отговорен за връзките с потребителите и клиентското обслужване във Вашата фирма, от изключително значение е той или тя да предлага отлично обслужване. Имайте предвид обаче, че страхотното облужване се изгражда като фирмена култура от върховете на мениджмънта към изпълнителите.

Tags: бизнесуправление на бизнесаклиентско обслужванеобслужванеклиентиоплаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 избора с шанс да подобрят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
01 Октомври 2019
Когато създавате и управлявате фирма, ще Ви се наложи да вземате много и...

ДДС наръчник 2019 - актуални решения и съвети за бизнеса

от Biznesidei.bg
19 Юли 2019
Може да се каже, че ЗДДС е данъчният закон, който създава най-много главоболия на...

Обезценка на активи - правилно прилагане на МСС 36 в бизнеса

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2019
Всеки бизнес разполага с активи. Дори просто ръчно да изработвате бижута, които...

Успешен бизнес без служители? Възможен с тези 5 стъпки

от Biznesidei.bg
10 Август 2018
Съвсем не е задължително да искате голяма фирма със значителен персонал... Напълно...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар4 Коментари




HenryhipQW 2019-03-06 08:19:19
cialis insurance online Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
http://justgetlinks.xyz/story.php?title=cialis-natural-male-enhancement-cancergenomics-org#discuss
http://freebookmarkidea.info/story.php?title=generic-cialis-and-brand-cialis-for-low-cost#discuss
http://163.30.113.10/inteam98/userinfo.php?uid=603590
HenryhipQW 2019-03-05 22:36:57
cialis_generika_deutschland_bestellen Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
https://hikvisiondb.webcam/wiki/Purchase_Cialis_Online_With_out_A_Medical_doctors_Prescription
http://www.videocg.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1607445
http://www.rockpop60.it/pinasiob/userinfo.php?uid=4764897
HenryhipQW 2019-03-05 12:08:51
lookig cialis Buy cialis 40mg
https://skylensnw.com
http://www.associazioneridere.it/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1122552
http://gutenborg.net/story/344388/#discuss
http://28zr.com/index.php?qa=user&qa_1=clements42clements
feeerardowelePV 2019-02-25 00:06:40
canadian pharmacy cialis 20mg mayavanrosendaal.com

http://bookr.website/story.php?title=purchase-cialis-online-without-a-medical-doctors-prescription-6#discuss
http://forum.microburstbrewing.com/index.php?action=profile;area=forumprofile;u=381331
https://getpocket.com/redirect?url=https%3A%2F%2Fmarkable.in%2Ffile%2F84f42832-383b-11e9-b3ad-0a41a440e2ed.html
http://siemensnx.com/index.php?qa=user&qa_1=goldstein99krog
http://widys-official.com/ask/index.php?qa=user&qa_1=rees82krog


cialis 5mg tablets cialis without prescription online

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

3 прости неща, които да направите, за да развиете бизнеса си


Cheapest generic cialis online
buy cialis online compare prices cialis 20...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


rhm [url=https://onlinecasinorealmoneyww.com/#]gsn casino games[/url]...

Чифлик с пуйки


Loan direct
http://paydaymyonline.com money to lend...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.