Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Иновативна маркетингова стратегия - поляризация

от
5844 0 25 Февруари. 2014
Социални мрежи

Иновативна маркетингова стратегия - поляризация
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако Ви кажем, че за да поддържате марката си се нуждаете много от страстните Ви хейтърите си ще се учудите ли? Не се учудвайте! Kraft през 2011 започна кампания с цел поляризиране и сблъскване на подръжниците на марката с тези, които я мразят. Резултатът беше наистина много интересен. Тези, които Ви мразят могат да бъдат наистина полезни, стига да знаете как да ги използвате. Как ли?

Първия начин разбира се е чрез социалните медии. Хората атакуват непрестанно марките по всички канали на социалните медии и ако Вие се опитвате да ги скриете и да ги игнорирате е свършено с Вас. 
Първото, което трябва да направите е да анализирате дали сте марка, която може да поляризира потребителите. Ако тези, които мразя марката са долу горе толкова, колкото и тези, които я обичат Вие сте марка, която поляризира потребителите. 
 
Направете си анкета с точки:
1 - мразя
2 - изобщо не харесвам
3 - не харесвам много
4 - не харесвам
5 - нямам мнение
6 - харесвам
7 - много харесвам
8 - много много харесвам
 
Хората, които отговорят с 1 и 2 трябва да бъдат наравно с тези, които отговорят с 7 и 8. 
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


А какво трябва да правите след това?
 
Успокоявайте хората, които мразят марката Ви. Както доброто мнение, така и лошото се разпространява сред потребителите много бързо. Идентифицирайте най-големите врагове на фирмата и ги накарайте да използват някои от продуктите Ви безплатно за да могат да Ви опознаят отначало. Даже можете да се срещате с тези хора, които Ви мразят за да намерите решение на техните проблеми. Или с други думи, превърнете враговете Ви в приятели.
 
Провокирайте хората, които мразят марката Ви. Ако сте сигурни в лоялността на клиентите, които Ви обичат можете да опитате този вариант, който е малко рискован. Създайте конфликт и оставете последователите Ви да ви похвалят. Така ще привлечете вниманието на потребителите в номер 5, които нямат мнение. Като видят, че марката Ви има толкова подръжници ще променят мнението за продуктите Ви. 
 
Засилвайте действията на поляризация. След като вече имате образувана поляризация, трябва да я засилвате като развивате своите продукти. 
 

Tags: поляризация на потребителиполяризациямаркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.