9 съвета за страхотни фейсбук реклами
6992
0
01 Декември. 2015
Социални мрежи

61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Как да използвате фейсбук, за да достугнете до целевите си пазари?
Ключът към ефективността на фейсбук е неговата рекламна платформа. Самият той е силно населен пазар. На него оперират повече от 2 милиона активни рекламисти. (Активни рекламисти значи, че са подготвяли реклами в последните 28 дни). Тук директният маркетинг може да Ви даде силно сравнително предимство. Повечето маркетолози, дори рекламиращите във Фейсбук, не са наясно как да изготвят директна реклама.
Простичко казано, трябва да изготвите съобщение за потенциалните си клиенти, не за себе си. Кажете им защо трябва да обърнат внимание на продукта Ви и защо трябва да го поръчат още сега.
Ето как да направите една директна реклама във Фейсбук резултатна:
1. Напишете заглавие, което е адресирано до "теб".
Искате хората, които видят рекламата, да почувстват, че говорите директно на тях. Да се разпознаят в рекламното Ви съобщение.
2. Говорете с перфектния си потенциален клиент.
Не опитвайте да продавате всичко на всички. Концентрирайте се върху клиентите, които действително биха купили предлаганото от Вас.
3. Внимателно подберете текста на рекламата.
Тя трябва да съдържа част от текста на страницата, към която препращате потребителите. Иначе казано: имате реклама, която води до страница от сайта Ви. Тогава трябва да включите текст от страницата в рекламата.
4. Рекламните снимки трябва да са на усмихнати приветливи хора.
Ако въобще включите изображение с модел, изберете лице, което гледа към камерата и се усмихва.
5. Заложете на червеното.
Ако рекламното изображение включва хора, нека да са облечени в червено. Според проучванията червената риза привлича резултатно вниманието в 75% от случаите.
6. Бъдете ясни и конкретни.
Използвайте текста си, за да кажете на потенциалния клиент какъв ще е резултатът, ако кликне на рекламата Ви. Дали ще бъде изпратен за повече информация на сайта Ви? Дали ще научи повече за продукта Ви на рекламната Ви страница и т.н.
7. Покажете наградата.
Включете снимка на безплатен доклад, ваучер, видео или нещо друго, от което потенциалните клиенти биха се интересували. Те трябва да го получат като подарък за това, че са откликнали на Фейсбук рекламата Ви. Същото изображение трябва да видят, когато кликнат и отидат на рекламната Ви страница.
8. Изберете подходящ линк.
Фейсбук Ви дава възможност да променяте линковете при правене на реклами. Уверете се, че те са съобразени с марката и сайта Ви. Това поражда доверие у потребителите.
9. Използвате ясни инструкции за действие.
Ако искате да харесат Фейсбук страницата Ви - кажете им. Ако искате да посетят сайта Ви, като кликнат на рекламата, също им го кажете.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра
от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...
3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга
от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва.
В...
5 съвета за ефективен видео маркетинг
от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...
5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви
от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари