Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стъпки към привлекателния фирмен Instagram профил

от
5966 0 11 Февруари. 2020
Социални мрежи

6 стъпки към привлекателния фирмен Instagram профил
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Instagram е сред социалните платформи, набиращи все по-голяма популярност като маркетингов инструмент.

Ако искате да се възползвате от възможностите му за популяризиране на своите стоки и услуги, ето няколко съвета, които ще Ви помогнат:
 
1. Определете "характера" на своята фирмена марка.
 
За целта изпълнете следното упражнение: мислете за марката си като за човек Какъв е характерът ѝ, какви са специфичните ѝ черти? Дали е приятелски настроена, иновативна, спокойна, ентусиазирана, енергична... Определите ли кои черти са характерни за Вашата марка, ще можете да изградите Instagram профил, който ги изразява и чиито публикации са обединени около тях. По този начин ще помогнете на потребителите по-лесно да се "припознаят" в стилистиката на бизнеса Ви.
 
2. Решете какво ще публикувате.
 
Видеа, снимки, "сторита"... Какво е подходящо за представяне на Вашите продукти? Ако снимките ще ги представят достоверно и интересно, заложете на снимки. Ако стоките Ви имат специфичен начин на ползване, кратките обяснителни видеа ще са по-полезни от изображенията. Определете и темите, с които искате потребителите да асоциират публикациите Ви - от 1 до 3 са напълно достатъчно.
 
3. Определете стил.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук


Стилът ще придаде определен конкретен вид на изображенията Ви и ще ги направи по-разпознаваеми сред потребителите. Един пример за единен стил са публикациите на МакДоналдс, които включват специфичния жълт цвят на логото на марката. Ако не искате да се ограничавате в даден цвят, можете да изберете сред други стилове: минималистичен, изчистен, тъмен, винтидж и т.н.
 
4. Изберете оформление на самия профил.
 
Какво означава това? Когато отворите един Instagram профил, изображенията излизат таблично или като "решетка" - в 3 колони. За да изглежда добре Вашият профил, разглеждан по този начин, той трябва да има единно оформление. Можете да го постигнете, като, например, редувате изображения на продуктите си със снимки на хора, които ги използват. Така на всеки ред ще имате различни визуализации. Друг вариант е на всеки ред да имате сходни изображения, които са свързани по някакъв начин.
 
5. Изберете си филтър - само един.
 
Ако изображенията Ви в Instagram имат единен външен вид, те ще се разпознават лесно. Затова е най-добре да изберете 1 Instagram филтър, който да прилагате към всяко изображение, отколкото да редувате няколко. Имайте предвид, че потребителите обичат да знаят какво могат да очакват от марките и профилите в социалните мрежи. Запазвайки единен външен вид на публикациите си, ще осигурите именно това на хората, абонирани за Вашия Instagram профил.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: реклама в instagramмаркетинг и рекламафирмена марка

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

3 рекламни трика във Facebook

от Biznesidei.bg
23 Август 2019
За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е...

5 грешки на рекламирането в Instagram

от Biznesidei.bg
16 Юли 2019
Една снимка казва 1000 думи. А Instagram - една от най-популярните социални мрежи за...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.