Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 принципа, които трябва да приложите в маркетинга в социалните мрежи

от
4300 0 05 Ноември. 2015
Социални мрежи

6 принципа, които трябва да приложите в маркетинга в социалните мрежи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много от занимаващите се с директен маркетинг, смятат, че социалните мрежи са надценени като инструмент, а това мнение споделят доста компании. Причината е, че повечето рекламиращи не прилагат никаква тактика от директния маркетинг към стратегическия си подход, ако въобще имат стратегия.

Всеки, който не знае дали маркетинговите му усилия дават резултат или мисли, че целта е просто популяризиране, а не реализиране на приходи, може да направи няколко малки, но съществени промени в работата си, които да доведат до големи резултати.
 
Нека разгледаме няколко ключови принципа, които се отнасят до социалните мрежи.
 
1. Разполагайте с план за продажби от самото начало.
 
В социалните мрежи никога не искате да изглеждате като продавач на стари коли, които се опитва да пробута някъде стоката си, но трябва да уверите потенциалните си клиенти, че имат изключителната възможност да се свържат с Вас и да потребяват продуктите Ви. Ако не го направите, няма да възвърнете инвестицията си и няма как да платите на служителите, които се занимават с онлайн рекламата Ви.
 
Офертите тук са 2 типа:
 
Проследяване. Това е такъв тип реклама, която стимулира реципиентите ѝ да Ви предоставят контактна информация. Това става чрез предлагане на нещо ценно за самите реципиенти - нещо, за което те ще искат да платят, само че няма да им се наложи, защото Вие им го давате безплатно. Това може да включва информация, сертификат, дори билет за концерт.
 
Продажба. Възможно е да продавате директно на хората, генерирани като трафик на социалните мрежи. Не една и две бизнес организации го правят ежедневно. Тук обаче има няколко основни момента, които е необходимо да запомните. Трябва да има нещо специално в офертата Ви, като например ексклузивен нов продукт, продаван за първи път, или специална цена, или дори безплатна доставка.
 
Ако продавате същото нещо, както навсякъде, в социалните мрежи най-вероятно няма да постигнете добри резултати. Възприемайте социалните мрежи като коктейлно парти, не като МОЛ за пазаруване, и единственият начин да привлечете вниманието на хората е да предложите наистина страхотна сделка. Ако успеете в това, всички ще отделят от вниманието си и ще искат да са първи.

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук


 
2. Не позволявайте да се отлага.
 
В социалните мрежи не можете да изработите няколко оферти и просто да ги пуснете да циркулират. Ако го направите, няма да спечелите нищо. Предложенията Ви трябва винаги да бъдат нови, непрекъснато променящи се, с ясни и подчертани крайни срокове. Винаги давайте краен срок и призовавайте клиентите към действие.
 
3. Давайте много ясни инструкции към клиентите за това какво искате те да направят точно сега.
 
Искате посетителите на страниците Ви в социалните мрежи да кликат на линка за сайта Ви? Кажете им да го направят! В публикациите си винаги слагайте линковете си на отделен ред, за да привличат внимание.
 
4. Трябва да проследявате и измервате.
 
Няма как да сте наясно с посещаемостта, резултатите, интереса, ако не ги следите. Използвайте възможностите, които всяка социална мрежа дава, за следене на популярността на профила и рекламите си. Използвайте анализите, които са предоставени за вскички рекламиращи в социалните мрежи. Фейсбук, например, който е задължителен за българския бизнес, дава множество анализи за посещаемостта на всяка една страница, както и за платените реклами и обикновените публикации.
 
Проследявайте и данните от сайтовете си, към които сте препращали аудиторията си в социалните мрежи. Така ще имате информация какво работи и какво не в маркетинговата Ви дейност.
 
5. Популяризирането на марката е страничен ефект от директния маркетинг, не обратното. 
 
В социалните мрежи всички Ваши публикации, снимки, промоции, реклами са насочени към генериране на продажби, не към популяризиране на марка. Това вероятно изглежда в конфликт със стратегическия подход на 85 на сто важно съдържание и 15% реклами, но не точно така. Всичкото Ви съдържание трябва да се създава с идеята да продава в 15% от времето, докато останалите Ви публикации трябва да генерират интерес към проблема, който продуктът Ви решава. В допълнение това значи, че парите Ви трябва да се харчат за набиране на нови клиенти и продажби, не за събиране на лайкове.
 
6. Резултатите са най-важни!
 
Внимавайте винаги, когато четете псевдомеродавни истини за маркетинга в социалните мрежи. Разчитайте на резултатите, които постигате. В маркетинга няма 1 работеща стратегия, затова трябва да откриете какво работи на Вашия пазар. Всичко, което следва да използвате, за да определяте какво ще харчите и в каква посока ще се развивате, са резултатите от рекламите и публикациите Ви. Всяка друга информация може да бъде игнорирана. Затова и трябва да проверявате своите собствени резултати всеки ден.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: директен маркетингреклама в социалните мрежипопуляризиранесоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.