Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за оптимизация на сайтовете за електронна търговия

от
5947 0 14 Февруари. 2014
Социални мрежи

4 съвета за оптимизация на сайтовете за електронна търговия
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В последните години сайтовете за електронна търговия придобиват все по-голяма важност. Конкуренцията между сайтовете нараства и сайтовете трябва да се развиват ежедневно за да могат да просъщствуват на пазара. Предимството на такива сайтове е, че клиентите в тях са много повече отколкото в един офлайн магазин.

 
Ако искате да сте крачка напред в електронната търговия без да увеличавате  маркетинговия бюджет имаме няколко съвета за вас.
 
1. Възвръщаемост.
 
Това означава колко поръчки получава един сайт за определен период от време. Примерно на ден ако получава 100 поръчки, и ако тези поръчки нараснат на 110 на ден без да се увеличи бюджета на реклама, това означава, че оптимизацията на сайта се прави по правилния начин.
 
2. Средна стойност на поръчките.
 
Означава средната стойност на поръчката на един електронен клиент. Да увеличите тази стойност по принцип е много по-трудно от това да увеличите броя на поръчките, но ако успеете, че имате доста по-добри печалби.
 
3. Средна стойност на възвръщаемост
 
Това е броя на продукти, които средно си купува един електронен клиент. Този брой може да се използва за увеличаване на стойността на сайта. Тази стойност е важна при правене на инвестиции в такива сайтове.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


4. Стойност на продукти, които са добавени в кошницата, но не са поръчани.
 
Продуктите, които клиентите се канят да купят, но в последния момент се отказват да купят образуват отказаните продукти. Според изследвания тази стойнсот трябва да бъде най-много 20%. Ако е повече от 20%, това значи, че сайта се нуждае от оптимизация на възвръщаемост. 

Tags: електронна търговияонлайн магазиноптимизиране на онлайн магазиноптимизиране

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 тенденции при Facebook рекламите през 2022-ра

от Biznesidei.bg
27 Януари 2022
Facebook остава една от най-ползваните социални мрежи у нас и по тази причина много...

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

5 съвета за развитие на Instagram профила на бизнеза Ви

от Biznesidei.bg
19 Октомври 2021
Социалните мрежи са удобен инструмент за популяризиране на стоките и услугите Ви.

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.