Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

И-мейл маркетинг и статистики

от
5727 0 27 Февруари. 2014
Директен маркетинг

И-мейл маркетинг и статистики
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Почти всеки сайт, занимаващ се с електронна търговия праща поне един имейл на своите клиенти. Примерно един женски сайт праща рекламни материали за женски чорапи на мъже. Това може да се нарече "спам маркетинг".

Този вид маркетинг на първи етап може да изглежда безвреден, в по-напреднал етап ще доведе до възприемането на сайта и имейлите от него като спам и ще влезе в черния списък на имейлите. Затова е много важно да правите управление на връзките с клиентите (CRM). 
И като допълнение преди да почнете да пращате рекламни имейли е добре да пратите едно съобщение до клиентите, където им съобщавате, че ще им пращате рекламни имейли и така ще вземете тяхното разрешение. 
 
Според изследвания: 
- на ден се пращат 14.5 милиарда спам съобщения.
- 45% от всички пращани имейли са спам.
- 78% от потребителите в интернет събират всичките спам съобщения в един имейл адрес.
- 63% от хората ползват филтър за ненужни съобщения.
- Най-много имейли се отварят в Сряда, Четвъртък и Петък. 
 
Съвети за да накарате клиентите да Ви четат съобщенията:
 
- Използвайте тема. Хората четат Вашите съобщения, докато четат личните си съобщения, така че бъдете по-лични и към своите клиенти. 

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук


- Използвайте заглавия, които са лесни за разбиране и кратки, за да привлечете вниманние. 
- Недейте да използвате директно данните, които сте получили като статистики, а тествайте, за да видите кое работи и кое не!

Tags: имейл маркетингмаркетингстатискити за маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.