Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за по-добри продажби

от
5475 0 04 Февруари. 2014
Директен маркетинг

3 съвета за по-добри продажби
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Както много други дейности, продажите също са една проста дейност, но невинаги лесна. Продажбите не са нищо друго освен процес на комуникация.

 
Проблема идва от там, че служителите в продажбите превръщат този прост процес в по-сложен. Така затрудняваме клиентите в разбирането на най-основното - как нашите продукти ще разрешат техните проблеми и ще направят живота им по-лесен. И когато наблягаме на решенията, пропускаме да говорим за ценността на продуктите ни.
 
Невинаги съобщението се разбира по начина по който ние искаме да бъде разбран. Затова се стремете да бъдете прости в своето изказване и да не използвате двузначни изказвания.
 
Преразгледайте тези 3 правила за продажбите:
 
1. За да продавате не трябва да говорите а да задавате правилните въпроси. Когато задавате правилните въпроси е по-вероятно да  стигнте до правилните отговори. Вместо да ги питате "Искате ли да Ви продам този продукт на изгодна цена?", питайте себе си "С какво ще им помогне този продукт?". 
 
2. Слушайте клиентите, докато говорят за да бъдете изслушвани. Не можете да сте добри  комуникацията с клиентите ако не ги изслушвате. 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


 
3. Продажбата е обмяна на чувства. При продажбата ако клиента изпита същите чувства към продукта. 

Tags: бизнес идеимаркетингпродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

Защо е добра идея да се концентрирате върху директния маркетинг

от Biznesidei.bg
17 Февруари 2022
Да предлагате направо на целевите си клиенти има редица предимства, особено за...

Технологиите променят маркетинга завинаги

от Biznesidei.bg
02 Декември 2021
Смарт устройствата се развиват стремглаво, което неминуемо води до изменения в...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.