Този сайт използва бисквитки. Кликнете върху бутона за навигация толкова лесно, колкото е възможно.
Ако използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на бисквитки.
X Този сайт използва бисквитки.
Ако продължите да разглеждате сайта, означава, че ги приемате. Детайли тук

7 стъпки да се справите със сложен проект по-бързо

от
1572 0 31 Март. 2014
Управление на бизнеса

7 стъпки да се справите със сложен проект по-бързо
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Понякога се оказва, че времето ни притиска, и проектът, с който сме се заели, трябва да приключи много бързо. Още повече, че в света на бизнеса всяко забаявяне струва неустойки. Ако Ви е притиснал такъв краен срок, който трябва да се изпълни независимо от всичко, можете да работите съобразно следните 7 стъпки, за да се справите с трудния проект навреме.

1. Отървете се от ненужното. Когато за първи път се сблъскате с проекта, си мислите, че има доста неща, които не е лошо да включите в него. Определете тези неща много бързо и преценете дали наистина Ви трябват, за да има проектът успех. Отстранете от плана всички от тях, които де факто не са необходими, чрез което ще си спестите доста време.

2. Планiрайте бавно, за да се движите бързо. Не се хвърляйте без да имате изграден ясен план, за да не се окаже, че сте изразходвали време и ресурси, които са ценни и ще Ви трябват в последствие. По-добре отделете няколко часа или дори дни, за да планирате внимателно, и в последствие следвайте плана си. 

3. Изберете подходящия екип. Не Ви трябват хора, които не могатда се справят с основните задачи по проекта. Не Ви трябва излишен персонал. Подберете само хората, без които не можете да минете и за които знаете, че имат опит и работят достатъчно бързо в конкретната сфера.

4. Разпределете задачите ясно. Така всеки ще знае какво да прави и много от задачите ще могат да се изпълняват паралелно. Поставете и крайни срокове, за да се движите и съобразно времето, което имате за работа. Още повече, че разпределението на задачите улеснява следенето им и изяснява кое чия отговорност е.

5. Организирайте кратки, но чести срещи за проверка на напредъка. Така ще видите какво е свършено, какво остава, къде има проблеми, какво непредвидено е изникнало. Нека срещите бъдат на живо и само по основните теми, като преразглеждайте списъка със задачи, за да не се забрави нещо.

6. Оставете време за тестове. Не разпределяйте сроковете така, че да сте готови в последната минута. Оставете малко време за тестване на завършения проект, за да сте сигурни, че той представлява точно това, което клиентът е поискал, или въобще, което е трябвало да направите. Така ще можете да изчистите и евентуалните грешки, които може и да се появят.

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Още 50 нюанса счетоводство
Още 50 нюанса счетоводство

Повече детайли тук



7. Бъдете наясно какво е достатъчно добро. Не е необходимо да се вжиявявате прекалено във високото качество на изпълнение. Прекалената взискателност по отношение на това, може да доведе до едно – никога да не завършите проекта. Затова трябва да определите какво качество се цели, без да прекалявате. Концентрирайте се върху наистина важното и не се престаравайте.

Tags: бизнесуправление на бизнесапроектиуправление на проекти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да се отървете от лошите бизнес навици

от Biznesidei.bg
07 Декември 2017
Навиците са част от всичко, което вършим. Така че няма как да се изненадаме, че...

2 проблема с харченето, стоящи пред бизнеса

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Ако сте стартирали бизнес или подобно нещо Ви предстои, със сигурност мислите за...

4 често срещани бизнес грешки, които да избягвате

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Грешките в бизнеса често струват твърде скъпо, а всяка от тях носи риска от провал...

3 стъпки, които да предприемете, за да се справите с кризи в бизнеса

от Biznesidei.bg
24 Октомври 2017
Кризите пред бизнеса не са рядкост. Но справянето с тях е особено важно, за да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...

Майкъл Дел и 10 цитата за следването на мечтите, усилената работа и още


Az se nujdaq ot pari4ni sredstva molq pomognete spe6no...

Надомна работа: Изработване на декоративни възглавници


сайта ви е супер!...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.