Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Тест: Почтен ли сте на работа?

от
1127 0 06 Юни. 2017
Мотивация

Тест: Почтен ли сте на работа?
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Без значение дали сте ръководител или служител, доверието на работа е от особена важност.

Ако ръководството Ви вярва, ще Ви има предвид при избора на кого да възложи по-висока длъжност. Ако пък сте ръководител и служителите Ви могат да Ви вярват, имате всички шансове да изградите страхотен, продуктивен и мотивиран екип, който показва високи резултати.
 
За да разберете дали Вашата почтеност и надеждност на работа са на добро ниво, направете теста по-долу.
 
Отговорете с "Да" или "Не" на следните въпроси:
 
Когато вземате решения първо мислите за доброто на фирмата, респективно за прогреса, който ще отбележи?
 
Признавате ли успехите на колегите и/или подчинените си и споделяте ли ги с околните?
 
Познавате ли добре екипа, в който работите или който ръководите?
 
Апелирате ли към специализираните знания и съвета на колегите/служителите?
 

Настолен Данъчно-осигурителен календар
Настолен Данъчно-осигурителен календар

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


Оценяват ли колегите/служителите вашите решения и мнения?
 
Можете ли точно да определите границите на Вашия авторитет и умения?
 
Стараете ли се да покривате всичките си пропуски и да победите слабостите си?
 
Опитвате ли се да предоставяте само конкретна информация?
 
Давате ли обещания?
 
Спазвате ли обещанията си?
 
Ръководите ли се от някакви принципи при вземането на решения?
 
Оценка на теста
 
Ако сте дали отговор „ДА“ на повече 6 въпроса, много е вероятно околните да Ви считат за човек, на когото може да се има доверие. Продължавайте в същия дух.
 
Ако сте дали отговор „ДA“ на най-много 5 въпроса, опитайте се да повишите доверието във Вас. Поставете се в ситуация на въпрос, чийто отговор е отрицателен. Анализирайте какъв е проблемът и помислете как да го разрешите.
 
   Повече за мотивацията на служителите можете да научите тук >>>
 

Tags: на работаколегинадеждност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да се спасите от лошите дни на работа

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Всички имаме лоши дни, но това не означава, че няма какво да направим, за да са те...

Тест: Доколко сте мотивирани на работа

от Biznesidei.bg
26 Май 2017
Мотивацията за работа Ви осигурява от една страна страхотни резултати, а от друга...

Как да си върнете ентусиазма на работа

от Пламен Иванов
19 Март 2014
Случвало ли Ви се е да почувствате, че работата Ви се състои от безкрайно...

4 начина да останете мотивирани, докато градите бизнес

от Biznesidei.bg
07 Август 2018
Няма как да създадете успешен бизнес за една нощ. Възможно е дори да не успеете да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.