Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Искате да развиете бизнеса си? Не изготвяйте списъци със задачи!

от
4409 0 03 Януари. 2020
Успешни практики

Искате да развиете бизнеса си? Не изготвяйте списъци със задачи!
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Спрете да разпределяте времето си по познатия начин: тази задача - от толкова до толкова часа. Вместо това започнете да мислите за приоритетите си.

Това ще Ви помогне по-бързо да реализирате бизнес целите си. Защо? Защото вместо да се задоволявате с отметките в списъка си със задачи, ще се отдадете на онези важни дейности, които ще помогнат на развитието Ви.
 
Как да го направите? 
 
1. Поставете приоритет на правилното място.
 
Вместо да изпълнявате сляпо всяка малка задача, изяснете какво е наложително да се изпълни. За да се улесните и да се ориентирате какво кога да свършите, можете да използвате матрицата на Айзенхауер:

1) Направете първо важните задачи, които непременно ТРЯБВА да се свършат днес.

2) Изгответе график на важните, но не толкова спешни задачи, които можете да изпълните в друг ден.

3) Делегирайте задачите, които са спешни, но по-маловажни.

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук



4) Не вършете това, което нито е важно, нито е спешно.

2. Определете времето, в което сте най-активни.
 
Най-ключовите си задачи следва да изпълнявате тогава, когато концентрацията Ви е най-висока. За да го направите, трябва внимателно да проследите в продължение на няколко дни кога сте най-ефективни и мотивирани за работа. Именно в тези периоди следва да се занимавате с ключови дейности. Останалото време можете да отделите за по-маловажните.
 
3. Определете графика си, съобразявайки се с хората, с които работите.
 
Какво означава това? Със сигурност знаете как да разпределите задачите си по часове - да речем, от 9 до 10 часа ще работите по задача А, от 10 до 11 - оперативка и т.н. Ако това е удобен вариант за Вас, чудесно. Само че Вие не работите самостоятелно, а с други хора - служители, партньори, евентуално съдружници. Затова е важно да адаптирате своя график и към тях. Напълно е възможно графичният Ви дизайнер например да има график базиран на проектите, с които се занимава - днес половин ден да се занимава с проект Х, 2 часа да отдели на проект У, да придвижи готовия проект Z... Имайки това предвид дизайнерът Ви надали ще хареса идеята за оперативка от 10 до 11 часа, защото тя ще прекъсне работата му. Ето защо е важно, когато определяте графика си, той да бъде и гъвкав доколкото е възможно.
 
Разбира се, няма как да пренебрегнете времевия аспект, когато организирате деня си. Но не можете да подходите механично към организацията му. Не и ако искате по-висока продуктивност и по-скоро реализирани цели.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: бизнес развитиеуправление на времетона работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

3 съвета за осигуряване работеща стратегия за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
26 Април 2022
Развитието следва да е сред основните приоритети през първите 5 години на бизнеса...

2 стратегии, които съдействат на бизнес развитието в трудни времена

от Biznesidei.bg
02 Март 2021
В условията на пандемия много бизнес организации са изправени пред значителни...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.