Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от
531 0 13 Май. 2022
Успешни практики

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за самодисциплина.

Защото в крайна сметка, ако сте своя собствен шеф, Вие ще сте този, който ще трябва да следи да си изпълнявате задачите своевременно. А за да ги изпълнявате именно така, се нуждаете от добро управление на времето.
 
Практически съвети как да се фокусирате в работа и да постигате повече за по-кратко, Ви очакват в книгата на Майкъл Хаят "Супер фокус". За да я поръчате, кликнете тук >>>
 
А ето и 4 съвета, с които да започнете повишаването на своята продуктивност:
 
1. Определете приоритетите.
 
Има задачи, които е задължително да бъдат изпълнени. Трябва да знаете кои именно са тези задачи, за да им отделите нужното време. Ето защо е важно да направите списък с дейностите, които изпълнявате, и да определите най-важните сред тях. Това ще Ви помогне на следващата стъпка.
 
2. Подгответе си график.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


За да организирате работата си, трябва да определите кога какво трябва да се свърши. След като имате списъка със задачи и сте определили най-приоритетните сред тях, време е да им делегирате конкретни отрязъци от време, в които да се занимаете с тях, така че да спазите сроковете си.
 
3. Отървете се от разсейващите елементи.
 
Заемете ли се със задачите от графика си, телефонът Ви следва да приема само обаждания, свързани с работа. Добра идея е да имате определени моменти от деня, които да са специално посветени на преглеждането на имейла Ви. Всякакви нотификации от социални мрежи трябва да бъдат изключени, а достъпът до самите мрежи - ограничен във времето, определено за почивка (разбира се, ако не Ви се налага да работите в тях).
 
4. Не се претоварвайте.
 
Продуктивността е в строга зависимост от концентрацията Ви. А преумората и високата концентрация не могат да виреят заедно. Грижете се за себе си и здравето си, защото така ще можете да се трудите ефективно. Определете си почивки през работния ден, в които да "презареждате батериите".
 
източник: entrepreneur.com
 
___________________________________
 
изображение от: Alexandr Podvalny on Unsplash
 

Tags: управление на времетопродуктивностконцентрация

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да попречите на технологиите да понижат продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
28 Януари 2020
Смарт устройствата, с които боравим ежедневно, могат както да улеснят живота ни,...

5 съвета за по-висока продуктивност

от Biznesidei.bg
05 Март 2019
Въпросът не е в това колко време ще работите, а колко ще свършите за времето, в...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.