Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 ключови компонента на бързото бизнес развитие

от
6892 0 01 Август. 2017
Успешни практики

5 ключови компонента на бързото бизнес развитие
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Развитието на бизнеса зависи от множество фактори - от продуктите и услугите, през управлението до дистрибуцията. За всеки бизнес е желателно то да се случва с ускорени темпове. Което пък изисква определени действия от страна на предприемачите.

Какво можете Вие да направите, за да развиете бизнеса си по-бързо?
 
Ето какво:
 
1. Определете какво Ви отличава от конкурентите.
 
Вместо да се съревновавате на пазара, отличете се. Потърсете своето предимство, с което можете да изпъкнете. Така вместо да водите безплодна борба по привличане на чужди лоялни клиенти, ще намерите хора, които искат точно Вашитe продукти. С Вашите конкретни предимства. Именно ако искат да потребяват точно това, което предлагате, ще можете да ги спечелите в дългосрочен план.
 
2. Определете кой е идеалният Ви клиент.
 
Знаейки конкретно кого се опитвате да привлечете, ще знаете и как да го привлечете. Ако изградите подробен профил на потребителя, към когото са насочени продуктите и услугите Ви, ще знаете какви рекламни усилия му въздействат, какво обслужване търси и т.н.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Следете ключовите идентификатори на представянето Ви.
 
Какво означава това? Да определите кои са ключовите показатели за бизнеса Ви и внимателно да се вглеждате в тях. Ако например имате онлайн магазин, важно е да знаете каква е посещаемостта му, как се индексира в Google, колко време прекарва един клиент в разглеждане на сайта и т.н. и т.н. Всичко това показва дали усилията Ви дават целените резултати или трябва да смените подхода си. 
 
4. Контролирайте финансите си изкъсо.
 
Бизнесът Ви се нуждае от пари, за да се развива. Затова е важно да управлявате финансите му разумно и най-вече да ги разходвате далновидно. Всяка липса на дисциплина по отношение на парите може да доведе до загуби и затруднения в последствие.
 
5. Инвестирайте в подходящите кадри.
 
Не правете компромиси само защото смятате, че това е нивото на нашия пазар на труда. Ако търсите достатъчно внимателно, със сигурност ще попаднете на служители, които си заслужават. А защо не и сами да ги направите такива, като изберете добри студенти, на които предстои скорошно завършване? Не подценявайте важността на качествените, мотивирани служители за успеха си, защото те са двигателят на фирмата. Дори и да се налага да вложите в допълнителна квалификация и обучения, за Вас е по-добре да назначите някой, който има желание да работи, който е ентусиазиран и ангажиран, отколкото някой, който има компетенции, но не и мотивация за работа.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: бизнес развитиеуправление на бизнесаразвитие на бизнеса

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 съвета за осигуряване работеща стратегия за бизнес развитие

от Biznesidei.bg
26 Април 2022
Развитието следва да е сред основните приоритети през първите 5 години на бизнеса...

4 стратегии за развитие на бизнеса в несигурни времена

от Biznesidei.bg
23 Декември 2021
Сигурността в бизнеса се случва рядко - все пак той е турболентно променяща се...

2 стратегии, които съдействат на бизнес развитието в трудни времена

от Biznesidei.bg
02 Март 2021
В условията на пандемия много бизнес организации са изправени пред значителни...

6 търпеливи стратегии за онлайн развитие на бизнеса

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2017
В дигиталната ера онлайн присъствието е важно за всички фирми, дори за тези, които...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.