Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Искате ли успех, откажете се от честите ценови отстъпки

от
978 0 25 Март. 2022
Управленски грешки

Искате ли успех, откажете се от честите ценови отстъпки
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Един от най-популярните инструменти за стимулиране на продажбите са намаленията на цените. По принцип в тях няма нищо лошо, но има известен риск да навредят на бизнеса Ви.

Ето няколко негативни влияния, които могат да окажат, ако прекалявате с тях:
 
1. Ниските цени оставят впечатление, че стоките Ви не си струват пълната цена.
 
Колкото по-често предлагате дадена стока с отстъпка за кратък период от време, толкова повече карате потребителите да мислят, че стоката Ви просто не си струва стандартната цена. Ако определен продукт вече не е толкова актуален или имате и по-добър в номенклатурата си, вместо да намалявате цената от време на време, по-добре я понижете трайно и продавайте на новата цена.
 
2. Превръщате продукта си в заместител на по-добри.
 
Намаленията може и да накарат хора, които не са купували от Вас, да го направят. Това обаче няма да ги превърне в постоянни клиенти, а само в такива, които купуват от Вас, защото и само когато им е по-изгодно. Целта Ви е да убедите потребителите в качествата на продукта си и това, че той си заслужава цената, за да генерирате редовни продажби и при стандартно заплащане.
 
3. Карате клиентите да очакват намаленията Ви.
 

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


Ако често ползвате отстъпки от цените, ще стимулирате клиентите да ги очакват и да купуват само тогава,  когато отстъпките са налични. Намаленията нямат ролята да подкопават продажбите на стандартна цена, но ще имат такава роля, ако ги ползвате твърде често.
 
4. Губите увереност в продукта си.
 
Качествените стоки, които отговарят на нуждите и желанията на клиентите, не се нуждаят от намаления, за да се продават. Ако за да продавате нещо, непрекъснато трябва да ползвате ценови стимули, сами ще подкопаете доверието в стоката си. А така ще спрете да я предлагате на реалната ѝ цена.
 
5. Изкушавате се да намалите разходите.
 
Когато печалбата от дадена продажба е по-ниска, изкушението да намалите разходите за произвеждане на продавания продукт е значително. А за да намалите разходите си, ще трябва да разчитате на по-евтини, а така и по-некачествени суровини. Или на по-евтини и по-малко надеждни процеси на производство. Или на по-слабо квалифицирана работна ръка, на която се плащат по-ниски възнаграждения. Съответно от това ще страда качеството на продукта Ви и той вече действително няма да си заслужава стандартната цена.
 
За да се предпазите от тези опасности, ползвайте отстъпките като ексклузивни оферти към определени групи клиенти или по определени поводи.
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________________

изображение от: Artem Beliaikin on Unsplash
 

Tags: цениотстъпкипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 грешки в управлението на личните финанси

от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...

3 важни момента при инвестирането в недвижими имоти с цел отдаване под наем

от Biznesidei.bg
25 Август 2022
Да отдадете имот под наем може да Ви носи добри сигурни доходи. В общия случай. Но...

Как краткосрочните инвеститорски решения, взети сега, могат да повлияе зле на дългосрочните Ви цели

от Biznesidei.bg
23 Август 2022
В настоящите икономически условия е трудно да не се тревожите за вложенията си....

6 грешки на инвестирането в криптовалути

от Biznesidei.bg
03 Юни 2022
Криптовалутите продължават да набират популярност. Така че е естествено да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.