Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Искате ли успех, откажете се от честите ценови отстъпки

от
176 0 25 Март. 2022
Управленски грешки

Искате ли успех, откажете се от честите ценови отстъпки
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Един от най-популярните инструменти за стимулиране на продажбите са намаленията на цените. По принцип в тях няма нищо лошо, но има известен риск да навредят на бизнеса Ви.

Ето няколко негативни влияния, които могат да окажат, ако прекалявате с тях:
 
1. Ниските цени оставят впечатление, че стоките Ви не си струват пълната цена.
 
Колкото по-често предлагате дадена стока с отстъпка за кратък период от време, толкова повече карате потребителите да мислят, че стоката Ви просто не си струва стандартната цена. Ако определен продукт вече не е толкова актуален или имате и по-добър в номенклатурата си, вместо да намалявате цената от време на време, по-добре я понижете трайно и продавайте на новата цена.
 
2. Превръщате продукта си в заместител на по-добри.
 
Намаленията може и да накарат хора, които не са купували от Вас, да го направят. Това обаче няма да ги превърне в постоянни клиенти, а само в такива, които купуват от Вас, защото и само когато им е по-изгодно. Целта Ви е да убедите потребителите в качествата на продукта си и това, че той си заслужава цената, за да генерирате редовни продажби и при стандартно заплащане.
 
3. Карате клиентите да очакват намаленията Ви.
 

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Ако често ползвате отстъпки от цените, ще стимулирате клиентите да ги очакват и да купуват само тогава,  когато отстъпките са налични. Намаленията нямат ролята да подкопават продажбите на стандартна цена, но ще имат такава роля, ако ги ползвате твърде често.
 
4. Губите увереност в продукта си.
 
Качествените стоки, които отговарят на нуждите и желанията на клиентите, не се нуждаят от намаления, за да се продават. Ако за да продавате нещо, непрекъснато трябва да ползвате ценови стимули, сами ще подкопаете доверието в стоката си. А така ще спрете да я предлагате на реалната ѝ цена.
 
5. Изкушавате се да намалите разходите.
 
Когато печалбата от дадена продажба е по-ниска, изкушението да намалите разходите за произвеждане на продавания продукт е значително. А за да намалите разходите си, ще трябва да разчитате на по-евтини, а така и по-некачествени суровини. Или на по-евтини и по-малко надеждни процеси на производство. Или на по-слабо квалифицирана работна ръка, на която се плащат по-ниски възнаграждения. Съответно от това ще страда качеството на продукта Ви и той вече действително няма да си заслужава стандартната цена.
 
За да се предпазите от тези опасности, ползвайте отстъпките като ексклузивни оферти към определени групи клиенти или по определени поводи.
 
източник: entrepreneur.com

___________________________________________

изображение от: Artem Beliaikin on Unsplash
 

Tags: цениотстъпкипродукти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 проблема с Вашия бизнес сайт, които трябва да решите

от Biznesidei.bg
10 Май 2022
За да имате полза от Интернет страницата на бизнеса си, тя трябва да е достатъчно...

4 грешки, които да избягвате, когато избирате лого за фирмата си

от Biznesidei.bg
21 Април 2022
Логото е един от най-важните визуални елементи на бизнеса. Той е сред нещата, по...

4 знака, че не бива да купувате този бизнес

от Biznesidei.bg
19 Април 2022
Да придобиете вече съществуваща фирма е изкушаващо, защото ще Ви спести усилия и...

2 значителни проблема в бизнеса, които трябва да избягвате

от Biznesidei.bg
29 Март 2022
Както неведнъж сме писали, предприемачеството е колкото благодатна, толкова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.