Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 лоши навика в управлението на парите, които могат да доведат бизнеса Ви до провал

от
1015 0 11 Февруари. 2022
Управленски грешки

4 лоши навика в управлението на парите, които могат да доведат бизнеса Ви до провал
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е тайна, че фирмите се нуждаят от финанси, за да оцеляват и да се развиват. Ето защо как ще боравите с парите на бизнеса си е много важно. Провалите ли се там, бизнесът Ви няма да просъществува.

Така че своевременно се лишете от тези 4 лоши навика, за да не пречат те на развитието на бизнеса Ви
 
1. Твърде скъп офис.
 
Да плащате за красив офис, когато едва свързвате двата края, е сериозна грешка. Да плащате за голям офис, когато персоналът Ви е малък, също е грешка. Няма значение колко престижна е локацията Ви, ако само “изяжда” приходите Ви. Да, добрата обстановка действа мотивиращо, но ако не можете да си я позволите, по-добре да нямате красиви работни помещения, но да имате фирма. Пък и всеки офис може да бъде освежен с добро осветление, ред и чистота, няколко стайни растения и т.н.
 
2. Твърде много заеми.
 
Не надскачайте възможностите си, когато вземате заемни средства, защото трябва да можете да ги върнете. Колкото повече задлъжнявате, толкова по-сложно ще става за фирмата Ви да се самоиздържа.
 
3. Твърде много разходи за неважни неща.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук


Не Ви трябва най-качествената хартия, за да си принтирате фактурите към клиенти, например. Няма нужда да подарявате по нещо на клиентите си с всяка поръчка - ако стоките Ви са качествени, допълнителните стимули са излишни. Безсмислено да готвите рекламни кампании в маркетингови канали, които никога не са давали добри резултати. Внимателно разгледайте разходите си и си спестете онези, които са излишни и не Ви носят печалба.
 
4. Безразличие към добрите финансови практики.
 
Не можете да си позволите да не разбирате финансовата информация, която циркулира във фирмата Ви. Трябва да сте наясно какви са постъпленията, какви са разходите, кои са редовни, кои са инцидентни, в кои периоди имате най-много продажби, в кои периоди - най-малки и т.н. и т.н. Само така ще можете да планирате акуратно как да харчите парите във фирмата, за да ѝ осигурите финансова стабилност.
 
източник: allbusiness.com

_______________________________________

изображение от: Firmbee.com on Unsplash
 

Tags: финансиразходиприходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 грешки в управлението на личните финанси

от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...

6 грешки в управлението на личните финанси

от Biznesidei.bg
30 Септември 2022
Инвестирането може да Ви донесе приходи, с които да се издържате или поне да...

3 важни момента при инвестирането в недвижими имоти с цел отдаване под наем

от Biznesidei.bg
25 Август 2022
Да отдадете имот под наем може да Ви носи добри сигурни доходи. В общия случай. Но...

Как краткосрочните инвеститорски решения, взети сега, могат да повлияе зле на дългосрочните Ви цели

от Biznesidei.bg
23 Август 2022
В настоящите икономически условия е трудно да не се тревожите за вложенията си....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.