Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина успехът да убие компанията Ви

от
3343 0 26 Септември. 2016
Управленски грешки

3 начина успехът да убие компанията Ви
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Фирмата Ви се развива толкова бързо, че започвате да мечтаете за личен самолет и почивки на френската ривиера. Проблемът е, че точно този успех може да унищожи компанията Ви. Може би изглежда невъзможно или нереалистично, но това се е случвало на не една и две такива.

Ето три начина, по които традиционните измерители на успеха могат де факто да провалят фирмата Ви:
 
1. Разрастването.
 
Той може да докара компанията Ви до фалит по две линии: нерационалното прибързано разрастване и лошата преценка за потенциала на продуктите и/или услугите. Прибързаното разрастване е свързано със стремеж за увеличение на мащабите заради самото увеличение, когато още не можете да си го позволите. Всяко едно разширяване на бизнеса е свързано с вложение, почти покриващо по величина вложението за създаването на самия бизнес. По тази причина пристъпването към него трябва да е внимателно и след щателна преценка на риска. 
 
При преувеличаването на продуктовия потенциал разрастването е причинено от очакването, че продуктът или услугата на фирмата е толкова добра, че неизменно ще привлече клиентите на новата локация. Колкото и добре да е направен един продукт, колкото и изпипан, революционен и полезен да е той, без щателно маркетингово проучване не може да се твърди, че той би реализирал успех на един нов пазар. Всяко излизане на нов пазар трябва да изследва пазарния потенциал на продукта и да оценява риска от новото начинание.
 
2. Прекалена щедрост.
 
Колкото по-добре се справя фирмата, толкова по-важно за нея е да задържи силните си служители. Опасността тук е да се впуснете в прекалена щедрост, която всъщност не можете да си позволите. Да, осъвременете заплащането, но го направете от една страна мотивирайки, от друга страна подсигурявайки и своето, и бъдещето на служителите си. Дори и да изгубите някого от талантливите си кадри, не мислете, че няма да откриете нови, които да ги заместят. Още повече, че за онези от служителите Ви, които са действително лоялни на фирмата Ви, е по-важно да продължат да работят за Вас, иначе казано - компанията да продължи да съществува, отколкото да получават завишени заплати.
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Агресивна конкуренция.
 
Нищо не привлича враговете както успеха. Затова и нито една успяла фирма не може да си позволи почивка - самият ѝ успех е основание за други фирми да започнат работа в същия сектор. Пазете се и от бивши служители, които са си тръгнали от фирмата Ви не по най-добрия начин. Всяко отпускане и неглижиране на конкуренцията ще бъде ключ към Вашия провал.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес успехбизнес развитиепровал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 причини за провала на Вашата стартъп фирма

от Biznesidei.bg
13 Ноември 2017
Стартирането на бизнес е само първата стъпка от пътуването към успешната фирма....

4 причини грубостта да води до провал на бизнеса

от Biznesidei.bg
22 Април 2016
Да, целите Ви са големи, мечтите Ви са големи и искате да постигнете много неща....

Твърде смелите обещания са най-голямата грешка на предприемачите

от Biznesidei.bg
27 Септември 2019
Без значение дали рекламирате пред клиенти или уреждате отношения с партньори, да...

Не се влюбвайте в продукта си!

от Biznesidei.bg
17 Ноември 2017
Една от най-големите грешки, която можете да допуснете като предприемач, е да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.