Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да превърнете грешките във възможности

от
665 0 07 Септември. 2021
Кариерно развитие

Как да превърнете грешките във възможности
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Без значение дали управлявате собствен бизнес, дали сте на мениджърска позиция някъде или сте служител, грешките са неизбежни.

Колкото и да сте подготвен и колкото и професионално да се отнасяте към работата си, няма как да не сбъркате.
 
Въпросът тук е да не се отчаяте от грешката, а да извлечете позитивите от нея. Ето как:
 
1. Признайте си и приемете ситуацията.
 
Няма да Ви уважават повече, ако се стремите да изглеждате безгрешни, а ако признавате грешките си и понасяте отговорност за тях. В крайна сметка, ако не го направите, не само няма да се поправите, но и рискувате да повторите.
 
2. Проучете какво се е объркало.
 
След като сте приели грешката си, изяснете си причините зад нея. Няма да Ви е лесно, но се постарайте да го направите обективно и без да се самонаказвате. Можете да направите списък от стъпките, които сте предприели, за да стигнете до допускането на грешката, за да изясните недвусмислено къде точно е проблемът. Изясните ли го, ще можете да предприемете стъпки, за да не го допускате отново.
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


3. Планирайте прилагането на промени.
 
Тук трябва да решите какво можете да направите, за да не повтаряте грешката си. Ако, да речем, сте изпуснали важен срок, изберете си стъпки, с чиято помощ да повишите организираността си. Можете да ползвате, например, приложения за телефон, които да Ви напомнят важните задачи и сроковете, в които да ги изпълните. Вгледайте се и в системата си на работа с колеги и подчинени. Има ли какво да се подобри там, за да се избегне повтарянето на грешката не само при Вас, но и при останалите? По този начин не само ще елиминирате проблема при себе си, но и сред хората, от които зависи Вашата работа и гладкото протичане на дейностите във фирмата.
 
източник: entrepreneur.com

________________________________________

Изображение от: Liza Summer from Pexels
 

Tags: на работаорганизираностколеги

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да загубите доверието на колегите си

от Biznesidei.bg
17 Юни 2021
Позитивното кариерно развитие и успехът на работа не зависят само от това да...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.