5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
885
0
20 Октомври. 2020
Кариерно развитие
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва служебна поща през него. Това дали губите или пестите време в работата си с него оказва влияние върху продуктивността Ви.
Как обаче да ползвате имейла си така, че той да Ви е полезен и да не Ви губи време? Ето няколко полезни съвета:
1. Добър етикет.
Както е известно, ако искате добра комуникация, трябва да сте добър комуникатор. Иначе казано, да спазвате няколко правила, които ще Ви помогнат в тази насока. А именно: кратки и ясни параграфи, персонализирано съдържание и конкретен смисъл. Добър е онзи имейл, за който става ясно какво иска да предаде като информация и го предава ясно и недвусмислено на конкретния получател, без да изпада в многословие.
2. Шаблонни имейли.
Ако имате често повтарящи се видове кореспонденция, най-добре си създайте шаблони за тях. После само ще копирате шаблона и ще попълвате променливите, а това ще Ви спести значително време.
3. График за преглед на имейла.
Определете си кога конкретно ще се занимавате с кореспонденцията си (стига, разбира се, в работата Ви да не възникват често спешни ситуации). В зависимост от честотата на постъпване на писма в пощата Ви, можете да отделите 2-3 отрязъка от време, които да посветите на съставяне на имейли, преглед на входящата поща, отговори и т.н. По този начин няма да прекъсвате другата си работа с чести "прибежки" към виртуалната си пощенска кутия.
4. Отписване от ненужни имейли.
Ако редовно получавате, да речем, рекламни имейли, които не представляват интерес, отпишете се от тях. Прегледайте какво влиза в пощата Ви регулярно и изчистете нещата, които не Ви засягат и не са Ви полезни. Така ще си спестите "плявата", сред която може да пропуснете някой важен имейл. Да не говорим, че по-лесно ще откривате писма от предходни периоди.
5. Изключване на нотификациите.
Това ще Ви съдейства да спазвате графика си за преглед на имейла. Ако не получавате звуково известие всеки път, когато нов имейл влезе в пощата Ви, няма да се разсейвате от работата, с която се занимавате в конкретния момент.
Разбира се, всяка дейност е индивидуална и е напълно възможно във Вашата да не могат да се приложат всички тези съвети. Но дори да приложите само няколко, пак ще се улесните.
източник: allbusiness.com
____________________________
изображение от: Onlineprinters on Unsplash
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи
от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...
Навици, които подкопават продуктивността Ви
от Biznesidei.bg
19 Ноември 2021
Не е важно да работите повече, а да го правите ефективно. Така за същото време ще...
6 стратегии за повишена продуктивност
от Biznesidei.bg
20 Април 2021
Колкото по-ефективно работите, толкова повече ще успявате да свършите. При това...
6 дейности, несвързани с работа, които ще увеличат продуктивността Ви
от Biznesidei.bg
07 Юни 2019
За всеки предприемач, а и за служителите с амбиции за кариерно развитие, е важно да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари