Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от
66 0 20 Октомври. 2020
Кариерно развитие

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва служебна поща през него. Това дали губите или пестите време в работата си с него оказва влияние върху продуктивността Ви.

Как обаче да ползвате имейла си така, че той да Ви е полезен и да не Ви губи време? Ето няколко полезни съвета:
 
1. Добър етикет.
 
Както е известно, ако искате добра комуникация, трябва да сте добър комуникатор. Иначе казано, да спазвате няколко правила, които ще Ви помогнат в тази насока. А именно: кратки и ясни параграфи, персонализирано съдържание и конкретен смисъл. Добър е онзи имейл, за който става ясно какво иска да предаде като информация и го предава ясно и недвусмислено на конкретния получател, без да изпада в многословие.
 
2. Шаблонни имейли.
 
Ако имате често повтарящи се видове кореспонденция, най-добре си създайте шаблони за тях. После само ще копирате шаблона и ще попълвате променливите, а това ще Ви спести значително време.
 
3. График за преглед на имейла.
 

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - абонамент

Повече детайли тук


Определете си кога конкретно ще се занимавате с кореспонденцията си (стига, разбира се, в работата Ви да не възникват често спешни ситуации). В зависимост от честотата на постъпване на писма в пощата Ви, можете да отделите 2-3 отрязъка от време, които да посветите на съставяне на имейли, преглед на входящата поща, отговори и т.н. По този начин няма да прекъсвате другата си работа с чести "прибежки" към виртуалната си пощенска кутия.
 
4. Отписване от ненужни имейли.
 
Ако редовно получавате, да речем, рекламни имейли, които не представляват интерес, отпишете се от тях. Прегледайте какво влиза в пощата Ви регулярно и изчистете нещата, които не Ви засягат и не са Ви полезни. Така ще си спестите "плявата", сред която може да пропуснете някой важен имейл. Да не говорим, че по-лесно ще откривате писма от предходни периоди.
 
5. Изключване на нотификациите.
 
Това ще Ви съдейства да спазвате графика си за преглед на имейла. Ако не получавате звуково известие всеки път, когато нов имейл влезе в пощата Ви, няма да се разсейвате от работата, с която се занимавате в конкретния момент. 
 
Разбира се, всяка дейност е индивидуална и е напълно възможно във Вашата да не могат да се приложат всички тези съвети. Но дори да приложите само няколко, пак ще се улесните.
 
източник: allbusiness.com

____________________________

изображение от: Onlineprinters on Unsplash
 

Tags: служебен имейлпродуктивносткореспонденция

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 дейности, несвързани с работа, които ще увеличат продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
07 Юни 2019
За всеки предприемач, а и за служителите с амбиции за кариерно развитие, е важно да...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

Как да работите умно, а не просто усилено

от Biznesidei.bg
27 Октомври 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, високата продуктивност е нещо,...

1 нещо, което трябва да контролирате, ако искате да успеете

от Biznesidei.bg
15 Ноември 2019
Ако искате успешна кариера, е много важно да се научите да контролирате емоциите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

3 неща, които предприемачите могат да научат от детските градини


how to buy viagra over the counter uk
viagra 100 mg price in usa viagra 150 tablet...

Как мога да започна собствен бизнес


[url=https://loanspd.com/]payday loans mn[/url]...

Вие сте единствената си истинска конкуренция


buy viagra nyc
buy viagra in australia usa pharmacy online viagra...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.