Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стратегии за повишена продуктивност

от
434 0 20 Април. 2021
Кариерно развитие

6 стратегии за повишена продуктивност
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото по-ефективно работите, толкова повече ще успявате да свършите. При това без да удължавате работното си време.

Ето защо и качественото управление на бизнеса, и кариерното развитие минават през доброто управление на времето и по-високата продуктивност.
 
Ето няколко съвета в тази посока:
 
1. Избягвайте вършенето на няколко неща едновременно.
 
Това изисква от Вас непрекъснато да губите време в пренастройване към различните задачи. Най-добре е да се захванете с нещо, да го завършите и едва тогава да минете към следващото. Помислете си - ако сте се заели с дадена работа и някой Ви позвъни по служебен въпрос, без значение колко дълго или кратко ще разговаряте, щом затворите телефона, почвате да се питате с какво се занимавах преди да ме прекъснат. Тази нужда от пренастройване ще Ви губи време и е добре да я избягвате, доколкото е възможно.
 
2. Почивайте си редовно.
 
Тук не става дума да работите 20 минути и след това да почивате толкова. Значи щом приключите дадена трудна задача, да отделите 2 минути, в които да си отдъхнете, преди да минете на следващата. Един вид да "презаредите батериите".
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук


3. Изградете си навик да общувате ефективно.
 
Винаги когато се обаждате на колега или му пишете за нещо, старайте се да описвате всичко ясно и в цялата му пълнота. Така ще избегнете последваща комуникация за доуточняване, а избегнете ли я, ще спестите време и за себе си, и за колегата си.
 
4. Поддържайте се в добро здраве.
 
Колкото по-здрави сте, в толкова по-добра кондиция ще сте на работа. Ако нямате здравословни проблеми, ще можете да се съсредоточите по-добре в задачите си, а и по-рядко ще излизате в болничен.
 
5. Записвайте си задачите.
 
Това ще Ви предпази от риска да забравите или пропуснете нещо, което непременно трябва да свършите. Същевременно ще можете да планирате с какво кога да се заемете, като се съобразите с това в кой момент от деня сте най-активни. Ако това е сутринта, значи тогава трябва да работите по най-сложните и трудоемките си задачи. А за края на деня да оставите по-рутинните и лесните.
 
6. Развийте дисциплина по отношение на социалните мрежи.
 
Напълно нормално е да се разсейвате с тях. Но се старайте да преглеждате профилите си в определени моменти от деня, най-добре - при регламентираните си почивки. Няма нищо лошо в паузата за кафе да хвърлите поглед на телефона си. Или да отговорите на съобщение в 2-минутната пауза между две задачи. Но не повече. Иначе ще загубите ценно време в непродуктивна дейност и можете да оставите лошо впечатление у колеги, подчинени и ръководители.
 
източник: allbusiness.com

__________________________

изображение от: Thought Catalog on Unsplash
 

Tags: продуктивносткариерно развитиеефективност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 дейности, несвързани с работа, които ще увеличат продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
07 Юни 2019
За всеки предприемач, а и за служителите с амбиции за кариерно развитие, е важно да...

Ключът към балансирането между професионалния и личния живот

от Biznesidei.bg
17 Септември 2021
Без значение дали управлявате собствен бизнес или сте служител, въпросът как да...

Как да превърнете грешките във възможности

от Biznesidei.bg
07 Септември 2021
Без значение дали управлявате собствен бизнес, дали сте на мениджърска позиция...

5 съвета, които да имате предвид на старта на кариерата си

от Biznesidei.bg
24 Юни 2021
Всяко начало е трудно. Затова старирайки кариерното си развитие, е чудесно да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.