Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стратегии за повишена продуктивност

от
1264 0 20 Април. 2021
Кариерно развитие

6 стратегии за повишена продуктивност
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото по-ефективно работите, толкова повече ще успявате да свършите. При това без да удължавате работното си време.

Ето защо и качественото управление на бизнеса, и кариерното развитие минават през доброто управление на времето и по-високата продуктивност.
 
Ето няколко съвета в тази посока:
 
1. Избягвайте вършенето на няколко неща едновременно.
 
Това изисква от Вас непрекъснато да губите време в пренастройване към различните задачи. Най-добре е да се захванете с нещо, да го завършите и едва тогава да минете към следващото. Помислете си - ако сте се заели с дадена работа и някой Ви позвъни по служебен въпрос, без значение колко дълго или кратко ще разговаряте, щом затворите телефона, почвате да се питате с какво се занимавах преди да ме прекъснат. Тази нужда от пренастройване ще Ви губи време и е добре да я избягвате, доколкото е възможно.
 
2. Почивайте си редовно.
 
Тук не става дума да работите 20 минути и след това да почивате толкова. Значи щом приключите дадена трудна задача, да отделите 2 минути, в които да си отдъхнете, преди да минете на следващата. Един вид да "презаредите батериите".
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Изградете си навик да общувате ефективно.
 
Винаги когато се обаждате на колега или му пишете за нещо, старайте се да описвате всичко ясно и в цялата му пълнота. Така ще избегнете последваща комуникация за доуточняване, а избегнете ли я, ще спестите време и за себе си, и за колегата си.
 
4. Поддържайте се в добро здраве.
 
Колкото по-здрави сте, в толкова по-добра кондиция ще сте на работа. Ако нямате здравословни проблеми, ще можете да се съсредоточите по-добре в задачите си, а и по-рядко ще излизате в болничен.
 
5. Записвайте си задачите.
 
Това ще Ви предпази от риска да забравите или пропуснете нещо, което непременно трябва да свършите. Същевременно ще можете да планирате с какво кога да се заемете, като се съобразите с това в кой момент от деня сте най-активни. Ако това е сутринта, значи тогава трябва да работите по най-сложните и трудоемките си задачи. А за края на деня да оставите по-рутинните и лесните.
 
6. Развийте дисциплина по отношение на социалните мрежи.
 
Напълно нормално е да се разсейвате с тях. Но се старайте да преглеждате профилите си в определени моменти от деня, най-добре - при регламентираните си почивки. Няма нищо лошо в паузата за кафе да хвърлите поглед на телефона си. Или да отговорите на съобщение в 2-минутната пауза между две задачи. Но не повече. Иначе ще загубите ценно време в непродуктивна дейност и можете да оставите лошо впечатление у колеги, подчинени и ръководители.
 
източник: allbusiness.com

__________________________

изображение от: Thought Catalog on Unsplash
 

Tags: продуктивносткариерно развитиеефективност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

Навици, които подкопават продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
19 Ноември 2021
Не е важно да работите повече, а да го правите ефективно. Така за същото време ще...

6 дейности, несвързани с работа, които ще увеличат продуктивността Ви

от Biznesidei.bg
07 Юни 2019
За всеки предприемач, а и за служителите с амбиции за кариерно развитие, е важно да...

Как да увеличите продуктивността си при работа от вкъщи

от Biznesidei.bg
24 Февруари 2022
Едно е да се трудите от офиса, друго е да го вършите от дома си. Разсейващите...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.