Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Характерът Ви може да се отрази на заплатата Ви

от
3882 0 01 Декември. 2017
Кариерно развитие

Характерът Ви може да се отрази на заплатата Ви
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато търсите подходяща работа, е важно да помислите не само дали уменията Ви са удачни за длъжността, но и дали имате подходящия за нея характер. Ако не отделите време да обмислите този момент, можете да навредите на възнаграждението си.

Скорошно проучване на холандският Tilburg University е установило, че служители, чийто характер е в унисон с длъжността им, получават по-високо заплащане от служителите, чийто характер е неподходящ за длъжността.
 
Авторите на проучването са събрали данни от 8458 лица, живеещи в Германия. В хода на изследването са анализирали длъжностите им, приходите им и психологическия им тип. 68% от изследваната група са били мъже, а 32% - жени. Средната възраст на лицата била 43,7 г.
 
Участниците са помолени да попълнят серия въпросници, свързани с определяне на характера им, както и два психологически теста, които да определят в каква степен следните качества: вежливост, добросъвестност, екстровертност, невротичност и откритост са в унисон с изискванията на конкретната им длъжност.
 
Авторите на проучването открили, че служителите, които проявявали повече вежливост, били по-добросъвестни и по-открити, отколкото изисквала длъжността им, получавали по-ниски заплати от служители, чиито качества съвпадат по-добре с изискуемите от работата им.
 
Изследването показва, че специфики като чертите на характера не са универсални за всяка длъжност. Ето защо, когато търсите новата си работа, помислете внимателно върху характера си и това дали той е в унисон с длъжността, за която кандидатствате. Защото резултатите за Вас ще са по-позитивни, ако действително сте подходящ за нея и като личност.

Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство
Труд и осигуряване на украински граждани в България – електронно ръководство

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: възнаграждениена работаличностни качества

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.