Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от
6394 0 16 Ноември. 2017
Кариерно развитие

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и организирани. Необходимо е да умеете да управлявате времето си. Включително да се пазите от онези, които го губят.

Съществуват 3 типа подобни хора, за които да внимавате. Запознайте се с тях и вижте как да им противодействате:
 
1. Колегата, който винаги Ви търси за минутка.
 
Без значение къде се намирате и за какво ще говорите, той винаги обещава да не Ви загуби много време. И въпреки това го прави и често се оказва - за маловажни неща. Вместо да му позволявате да Ви прекъсва и да губи концентрацията и времето Ви, обяснете му категорично, макар и учтиво, че в момента нямате време. Посочете му в колко часа и колко време ще му отделите след като свършите тази си задача и продължете работа. 
 
2. Този, който непрекъснато организира срещи.
 
Съществуват колеги, които не могат да направят нищо, без да организират работна среща за това. Често не особено ползотворна и без ясна цел. Вместо да му позволявате да Ви хаби времето, определяйте му среща в моменти, когато самият той ще бърза да приключи. Като например точно преди обяд или малко преди края на работния ден. Изисквайте от него винаги да посочва конкретна цел на срещата и теми, които ще се обсъждат. След като приключи обсъждането и целта е постигната, ще можете направо да станете и да си тръгнете.
 
3. Колегата, който Ви пълни главата с ненужна информация.
 

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


Той може и да мисли, че това, което Ви казва е важно, но обикновено не е. Ако имате такъв колега, начинът да се справите с него, е да отложите обясненията му за друг ден. Учтиво, но категорично, го предупредете, че имате спешна работа и не можете да му отделите време сега. Ако желае да сподели нещо с Вас веднага, можете да го помолите да Ви изпрати имейл с цялата информация, която счита за нужна. Предупредете го обаче, че ще я прегледате утре, на свежа глава, а не сега, когато имате важна работа.
 
източник: entrepreneur.com (S. Kennedy, Dan; 'No B.S. Time Management for Entrepreneurs')

Tags: на работаколегиуправление на времето

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да загубите доверието на колегите си

от Biznesidei.bg
17 Юни 2021
Позитивното кариерно развитие и успехът на работа не зависят само от това да...

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.