Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 категорични знака, че е време да напуснете тази работа

от
4793 0 08 Ноември. 2017
Кариерно развитие

4 категорични знака, че е време да напуснете тази работа
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Колкото и трудна, изцеждаща или неприятна да е станала за Вас една работа, нерядко се оказва твърде трудно да я напуснете.

Било заради финансова нестабилност, несигурен пазар на труда или други лични съображения, отлагате това си решение. И е възможно да сте прави, възможно е ситуацията да се промени. Разбира се, дотогава можете да предприемете следните мерки.
 
Кога обаче е наложително просто да си подадете молбата без отлагане? Ето издайническите знаци:
 
1. Клюки.
 
Разговорите на работното място са едно, клюките са съвсем друго. Ако фирмата е заприличала на жълт вестник, по-добре за Вас и Вашето кариерно развитие е да я напуснете. От една страна клюките губят ценно време, от друга подкопават екипа, от трета изправят едни срещу други колеги, които трябва да се трудят съвместно. Да не говорим колко напрежение и тревога създава подобна атмосфера. Спестете си я и потърсете място, съсредоточено върху работата и добрите отношения в колектива.
 
2. Малтретиране.
 
Всички негови форми са недопустими. Ако подобна практика е налице във фирмата и работодателите не взимат мерки за изкореняването ѝ, не си губете времето. Нито едно заплащане не може да компенсира насилието, без значение дали то е от психологически или от физически характер.
 

Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Списание Съветник ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук

Списание Съветник Данъци и такси на моята фирма
Списание Съветник Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук


3. Микроменажиране.
 
Когато става дума за новите кадри, можем да си затворим очите. Но ако непрекъснато всяка Ваша стъпка се следи, има проблем с мениджмънта. Колкото по-утежнени са процедурите, колкото повече одобрения на свършената работа се изискват, толкова по-малко ще се върши в действителност. За сметка на това ще хабите нерви и време, а най-вероятно ако нещо се забави, вината ще поемете Вие. Спестете си го.
 
4. Нарцисизъм.
 
Ако шефовете Ви са нарциси, най-добре си тръгнете от фирмата незабавно. Защото подобни хора не се интересуват от чуждото професионално развитие, а само от своето собствено. Искате ли да постигнете нещо в кариерата си, трябва да знаете, че на такова място няма да Ви се удаде. 
 
източник: businessinsider.com

Tags: кариерно развитиенапускане на работана работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 трика, с които ще вършите повече на работа

от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много. За...

3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа

от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...

5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл

от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.