4 категорични знака, че е време да напуснете тази работа
5808
0
08 Ноември. 2017
Кариерно развитие
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Колкото и трудна, изцеждаща или неприятна да е станала за Вас една работа, нерядко се оказва твърде трудно да я напуснете.
Било заради финансова нестабилност, несигурен пазар на труда или други лични съображения, отлагате това си решение. И е възможно да сте прави, възможно е ситуацията да се промени. Разбира се, дотогава можете да предприемете следните мерки.
Кога обаче е наложително просто да си подадете молбата без отлагане? Ето издайническите знаци:
1. Клюки.
Разговорите на работното място са едно, клюките са съвсем друго. Ако фирмата е заприличала на жълт вестник, по-добре за Вас и Вашето кариерно развитие е да я напуснете. От една страна клюките губят ценно време, от друга подкопават екипа, от трета изправят едни срещу други колеги, които трябва да се трудят съвместно. Да не говорим колко напрежение и тревога създава подобна атмосфера. Спестете си я и потърсете място, съсредоточено върху работата и добрите отношения в колектива.
2. Малтретиране.
Всички негови форми са недопустими. Ако подобна практика е налице във фирмата и работодателите не взимат мерки за изкореняването ѝ, не си губете времето. Нито едно заплащане не може да компенсира насилието, без значение дали то е от психологически или от физически характер.
3. Микроменажиране.
Когато става дума за новите кадри, можем да си затворим очите. Но ако непрекъснато всяка Ваша стъпка се следи, има проблем с мениджмънта. Колкото по-утежнени са процедурите, колкото повече одобрения на свършената работа се изискват, толкова по-малко ще се върши в действителност. За сметка на това ще хабите нерви и време, а най-вероятно ако нещо се забави, вината ще поемете Вие. Спестете си го.
4. Нарцисизъм.
Ако шефовете Ви са нарциси, най-добре си тръгнете от фирмата незабавно. Защото подобни хора не се интересуват от чуждото професионално развитие, а само от своето собствено. Искате ли да постигнете нещо в кариерата си, трябва да знаете, че на такова място няма да Ви се удаде.
източник: businessinsider.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
7 трика, с които ще вършите повече на работа
от Biznesidei.bg
01 Декември 2020
Както сигурно Ви е известно, по-важно е да работите умно, а не просто много.
За...
3 тактики за намаляване на разсейването по време на работа
от Biznesidei.bg
10 Ноември 2020
Без значение дали сте предприемач или служител, управлението на времето, с което...
5 съвета за продуктивна работа със служебния имейл
от Biznesidei.bg
20 Октомври 2020
Общо взето всеки, който работи в офис, разполага със служебен имейл и обработва...
3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях
от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари