Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 лесни начина да направите работното си място по-приятно, продуктивно и организирано

от
497 0 12 Януари. 2017
Мотивация

6 лесни начина да направите работното си място по-приятно, продуктивно и организирано
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Дългите работни дни няма да Ви се струват толкова неприятни, ако имате работно място, което поддържа мотивацията Ви.

Да направите своето такова съвсем не е толкова трудно. Ето няколко лесни начина да превърнете скучното си служебно бюро в място, на което ще Ви е приятно да прекарвате времето си.
 
1. Намалете хаоса като замените лепящите бележки с мобилно приложение.
 
Предимствата на мобилните приложения са, че освен бележките, можете да настроите напомняния за най-важните си задачи и ангажименти. Някои приложения позволяват да синхронизирате бележките си между различните устройства, с които разполагате, за да не забравите нито един важен ангажимент.
 
2. Изберете настолна лампа със светлина, която отговаря на работата Ви.
 
Синеещата светлина помага за справяне с решаване на аналитични проблеми. По-топлата светлина създава успокояваща атмосфера.
 
3. Поставете картина над бюрото си.
 

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми
Непоколебима практика: Наръчник за счетоводителите от строителните фирми

Повече детайли тук


Изберете такова платно, което Ви допада и което харесвате да наблюдавате. По този начин ще позволите на мозъка си да си почива от време на време от служебните задължения. Добра идея са природните картини.
 
4. Боядисайте стените в зелено, което не е прекалено ярко.
 
Проучвания показват, че зеленото окуражава креативното мислене, а светлите, ярки цветове са страхотни за работа, в която се налага да вложите познанията си.
 
5. Внимавайте какво пиете сутрин.
 
Ако не пиете кафето си чисто, помислете за замяната му с подходящ чай. Напитките с високо съдържание на захар могат да Ви накарат да се чувствате сякаш сте преяли, с което да попречат на активния старт на деня Ви. Затова е важно да изберете или кафе с минимално количество калории, или чай.
 
6. Заложете на здравословна закуска между храненията.
 
Ако около 15 часа обикновено огладнявате, заредете се с ядки, вместо с храни като солети и чипс. Ядките са много по-хранителни и здравословни, а и ще пощадят фигурата Ви.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: работно мястона работамотивация за работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 начина да се спасите от лошите дни на работа

от Biznesidei.bg
30 Ноември 2017
Всички имаме лоши дни, но това не означава, че няма какво да направим, за да са те...

4 принципа на ангажиращото работно място

от Biznesidei.bg
27 Октомври 2017
Всяка фирма се нуждае от мотивирани, ангажирани и активни служители, за да...

Тест: Почтен ли сте на работа?

от Biznesidei.bg
06 Юни 2017
Без значение дали сте ръководител или служител, доверието на работа е от особена...

Тест: Доколко сте мотивирани на работа

от Biznesidei.bg
26 Май 2017
Мотивацията за работа Ви осигурява от една страна страхотни резултати, а от друга...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.