Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Характерът Ви може да се отрази на заплатата Ви

от
494 0 01 Декември. 2017
Кариерно развитие

Характерът Ви може да се отрази на заплатата Ви
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Когато търсите подходяща работа, е важно да помислите не само дали уменията Ви са удачни за длъжността, но и дали имате подходящия за нея характер. Ако не отделите време да обмислите този момент, можете да навредите на възнаграждението си.

Скорошно проучване на холандският Tilburg University е установило, че служители, чийто характер е в унисон с длъжността им, получават по-високо заплащане от служителите, чийто характер е неподходящ за длъжността.
 
Авторите на проучването са събрали данни от 8458 лица, живеещи в Германия. В хода на изследването са анализирали длъжностите им, приходите им и психологическия им тип. 68% от изследваната група са били мъже, а 32% - жени. Средната възраст на лицата била 43,7 г.
 
Участниците са помолени да попълнят серия въпросници, свързани с определяне на характера им, както и два психологически теста, които да определят в каква степен следните качества: вежливост, добросъвестност, екстровертност, невротичност и откритост са в унисон с изискванията на конкретната им длъжност.
 
Авторите на проучването открили, че служителите, които проявявали повече вежливост, били по-добросъвестни и по-открити, отколкото изисквала длъжността им, получавали по-ниски заплати от служители, чиито качества съвпадат по-добре с изискуемите от работата им.
 
Изследването показва, че специфики като чертите на характера не са универсални за всяка длъжност. Ето защо, когато търсите новата си работа, помислете внимателно върху характера си и това дали той е в унисон с длъжността, за която кандидатствате. Защото резултатите за Вас ще са по-позитивни, ако действително сте подходящ за нея и като личност.

КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване
КСО + ЗЗО 2017 – Сборник Осигуряване

Повече детайли тук

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

CD Фитнес за ума
CD Фитнес за ума

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: възнаграждениена работаличностни качества

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 типа хора, които губят времето Ви на работа, и как да се справите с тях

от Biznesidei.bg
16 Ноември 2017
За да имате по-висока продуктивност не е достатъчно да сте концентрирани и...

4 причини за отлагането на работата и мерките, с които да го неутрализирате

от Biznesidei.bg
17 Май 2017
Ако сте от онези хора, които искат още 5 свободни минутки, преди да се заемат с...

Приятелството на работа може да продобри кариерата Ви

от Йоана Антонова
15 Юли 2014
Приятелствата между колеги нерядко се оказват ключа към това младите служителите...

6 начина да сте по-щастливи на работа

от Йоана Антонова
07 Юли 2014
И кариерата, и личния живот играят важна роля в това как се чувстват служителите....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Кафенета с котки


Имайки предвид, че все повече Котешки кафенета се откриват в Европа обмислям от доста време подобно...

Как да дисциплинирате и уволните служители


Благодаря!...

Какво да и какво да не правите, когато искате повишение


Статията е добра. Повече работа, повече доходи. Само че, не винаги е така. Работодателите и човешките ресурси...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.