Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета как да управлявате времето си така, че да не закъснявате

от
6202 0 09 Октомври. 2017
Успешни практики

4 съвета как да управлявате времето си така, че да не закъснявате
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В бизнесът винаги има крайни срокове и важни срещи. А закъснението и при двете се счита за непрофесионално.

За да не оставяте подобно лошо впечатление, е важно да се научите да управлявате времето си ефективно. Вижте няколко съвета как да го постигнете:
 
1. Ревизирайте нужното Ви време.
 
За да изградите реалистични навици, трябва да знаете колко точно Ви отнема справянето с всяка задача. Най-добре не предполагайте, ами се доверете на измервания. Следете в продължение на 1 седмица колко отделяте на всяка дейност и накрая oсреднете резултатите. Така няма да натъпквате деня си със задължения, които не можете да изпълните за своето работно време.
 
2. Поставете буфери.
 
Плановете са известни с това, че никога не се изпълняват на 100%. Затова е важно да отделите буфери от време, които да използвате, ако нещо по задачата се обърка. По-добре е да отредите повече време от нужното, отколкото да го подцените и да закъснеете за някоя важна бизнес среща или да изпуснете ключов срок, да речем.
 
3. Организирайте се.
 

Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент
Електронно списание: Правен консултант - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук


Колкото по-автоматизирани са процесите Ви на работа, толкова по-лесно и бързо ще се справяте с всичко. Ето защо е добра идея да определите по какъв начин ще вършите повтарящите се дейности от ежедневието си. Така няма да губите време в чудене как да се захванете с тези задачи, а направо ще пристъпвате към изпълнението им.
 
4. Не се притеснявайте да подранявате.
 
Да речем, че имате бизнес среща. Вместо да дойдете в последната минута и да я започнете нервно, подранете. Идете 10-15 минути по-рано. Прегледайте записките си, преговорете си плана, ако щете изпийте чаша кафе и се отпуснете. Така всичко ще мине много по-гладко и спокойно. Старайте се да постъпвате с всичките си задачи с крайни срокове така. Защото ако нещо се обърка, ще имате време да реагирате, а и ще си спестите стреса и тревогата.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на времетоуправление на бизнесабизнес задачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

10 бързи съвета за управление на времето

от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.