Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета как да управлявате времето си така, че да не закъснявате

от
6588 0 09 Октомври. 2017
Успешни практики

4 съвета как да управлявате времето си така, че да не закъснявате
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В бизнесът винаги има крайни срокове и важни срещи. А закъснението и при двете се счита за непрофесионално.

За да не оставяте подобно лошо впечатление, е важно да се научите да управлявате времето си ефективно. Вижте няколко съвета как да го постигнете:
 
1. Ревизирайте нужното Ви време.
 
За да изградите реалистични навици, трябва да знаете колко точно Ви отнема справянето с всяка задача. Най-добре не предполагайте, ами се доверете на измервания. Следете в продължение на 1 седмица колко отделяте на всяка дейност и накрая oсреднете резултатите. Така няма да натъпквате деня си със задължения, които не можете да изпълните за своето работно време.
 
2. Поставете буфери.
 
Плановете са известни с това, че никога не се изпълняват на 100%. Затова е важно да отделите буфери от време, които да използвате, ако нещо по задачата се обърка. По-добре е да отредите повече време от нужното, отколкото да го подцените и да закъснеете за някоя важна бизнес среща или да изпуснете ключов срок, да речем.
 
3. Организирайте се.
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Колкото по-автоматизирани са процесите Ви на работа, толкова по-лесно и бързо ще се справяте с всичко. Ето защо е добра идея да определите по какъв начин ще вършите повтарящите се дейности от ежедневието си. Така няма да губите време в чудене как да се захванете с тези задачи, а направо ще пристъпвате към изпълнението им.
 
4. Не се притеснявайте да подранявате.
 
Да речем, че имате бизнес среща. Вместо да дойдете в последната минута и да я започнете нервно, подранете. Идете 10-15 минути по-рано. Прегледайте записките си, преговорете си плана, ако щете изпийте чаша кафе и се отпуснете. Така всичко ще мине много по-гладко и спокойно. Старайте се да постъпвате с всичките си задачи с крайни срокове така. Защото ако нещо се обърка, ще имате време да реагирате, а и ще си спестите стреса и тревогата.
 
източник: businessinsider.com

Tags: управление на времетоуправление на бизнесабизнес задачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за управление на времето за фрийлансъри

от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...

9 трика за по-добро управление на времето

от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...

Управление на времето за предприемачи: Как?

от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...

10 бързи съвета за управление на времето

от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.