4 съвета как да управлявате времето си така, че да не закъснявате
6462
0
09 Октомври. 2017
Успешни практики
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
В бизнесът винаги има крайни срокове и важни срещи. А закъснението и при двете се счита за непрофесионално.
За да не оставяте подобно лошо впечатление, е важно да се научите да управлявате времето си ефективно. Вижте няколко съвета как да го постигнете:
1. Ревизирайте нужното Ви време.
За да изградите реалистични навици, трябва да знаете колко точно Ви отнема справянето с всяка задача. Най-добре не предполагайте, ами се доверете на измервания. Следете в продължение на 1 седмица колко отделяте на всяка дейност и накрая oсреднете резултатите. Така няма да натъпквате деня си със задължения, които не можете да изпълните за своето работно време.
2. Поставете буфери.
Плановете са известни с това, че никога не се изпълняват на 100%. Затова е важно да отделите буфери от време, които да използвате, ако нещо по задачата се обърка. По-добре е да отредите повече време от нужното, отколкото да го подцените и да закъснеете за някоя важна бизнес среща или да изпуснете ключов срок, да речем.
3. Организирайте се.
Колкото по-автоматизирани са процесите Ви на работа, толкова по-лесно и бързо ще се справяте с всичко. Ето защо е добра идея да определите по какъв начин ще вършите повтарящите се дейности от ежедневието си. Така няма да губите време в чудене как да се захванете с тези задачи, а направо ще пристъпвате към изпълнението им.
4. Не се притеснявайте да подранявате.
Да речем, че имате бизнес среща. Вместо да дойдете в последната минута и да я започнете нервно, подранете. Идете 10-15 минути по-рано. Прегледайте записките си, преговорете си плана, ако щете изпийте чаша кафе и се отпуснете. Така всичко ще мине много по-гладко и спокойно. Старайте се да постъпвате с всичките си задачи с крайни срокове така. Защото ако нещо се обърка, ще имате време да реагирате, а и ще си спестите стреса и тревогата.
източник: businessinsider.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за управление на времето за фрийлансъри
от Biznesidei.bg
13 Май 2022
Да работиш за себе си със сигурност носи свобода. Но върви с важното изискване за...
9 трика за по-добро управление на времето
от Biznesidei.bg
30 Март 2018
Без значение дали сте предприемач или служител, продуктивността е едно от...
Управление на времето за предприемачи: Как?
от Biznesidei.bg
11 Декември 2017
Времето е онзи ресрус, който често се оказва най-необходим и най-недостигащ. За...
10 бързи съвета за управление на времето
от Biznesidei.bg
23 Март 2017
Организираност, фокусиране и продуктивност са ключовете към успешното...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари